TV3 spaudą pakvietė į 100 žvaigždžių kokteilių ir vyno vakarėlį. Panašu, kad žvaigždžių kiekio akcentavimą TV3 renkasi bene kaip svarbiausią naujo sezono masalą - štai spaudos pranešime apie sezono atidarymo renginį kalbama jau apie daugiau nei šimtą laidų vedėjų.
Kai kuriems jų, tiesa, niekaip neatrandama laidos, kurią jie galėtų vesti.
Kiekiai akcentuojami ir Jurgio Jefremovo pasisakymuose spaudai: Mes priklausome užsienio kompanijai.Todėl galime sakyti, kad sunkmečiu jaučiamės kaip žuvis vandenyje. Krizės nėra pas mus.
Suprask -pinigų pas mus, kaip šieno, o LNK su savo vietinės reikšmės MG Baltic gali slėptis.
Tai panašu į tiesą. TV3 šiemet turtinga ne tik žvaigždžių kiekiu, bet ir didelio biudžeto laidų gausa. Todėl J. Jefremovas priduria: Koks gi bus mūsų ruduo? Galiu drąsiai sakyti: tai bus stipriausias sezonas TV3, o gal net visų televizijų istorijoje.
Drąsus teiginys.J. Jefremovui tai pirmas sezonas, kurį jis pasitinka programos direktoriumi. Sveikas egocentrizmas tik padeda siekti tikslo.
Dar anksti kalbėti apie tinklelio kokybę. Faktas, kad po praėjusio sezono keisčiausių TV3 tinklelio permaišymų, kuriuos galima laikyti asmeniniu J. Jefremovo programinių bandymų poligonu, kitam sezonui laidų daug neliko. Todėl tokios gausybės naujų atsiradimas ir turėjo atsitikti.
Tačiau pinigų ar žvaigždžių kiekis ne visuomet garantuoja kokybę. Nes kiekybės peraugimo į kokybę nepaspartinsi drąsiais žodžiais. Gali nebent save pasitenkinti bedrąsindamas.
LNK į kitą sezoną žengia su labiau patikrinta, saugesne kokybe. Antra vertus, ją nesunku supainioti su idėjų trūkumu. Jų neturintys paprastai irgi postringauja apie konservatyvumą, patikrintą kokybę.
Kai LNK spaudos atstovas laiko komplimentais programavimo srityje reiškinį, kad jų programos direktoriaus pagrindinė tinklelio idėja yra sulaukti momento, kol TV3 programą išsiuntinės spaudai ir pagal ją sudaryti savo programą, tada tokie žodžiai, kaip inovacijaar šviežias požiūris skamba ne tik naiviai, bet ir juokingai.
Beje, iš to, kad LNK to ne tik nepaneigia, bet ir didžiuojasi, mes galų gale galime tiksliai atsekti, kas yra autorius didžiųjų kanalų auditoriją tiesiog žudančios praktikos, kai netgi Svogūnųkartojimai planuojami ant Svogūnųkartojimų: LNK.
O naują sezoną TV3 pradės su žymiai didesniu pagreičiu. Jos savireklaminis aktyvumas bene dešimtkart didesnis. Bet kas bus po poros mėnesių, kai jo poveikis dings?
Tada pamatysim tikruosius skaičiukus.