REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Vuclip“ apklausos rezultatai atskleidė, kad daugeliui pasaulio vyrų svarbiausiu statuso simboliu tapo mobilusis telefonas. Paklausti į kokį daiktą žmonės pirmiausia atkreipia dėmesį bendraudami su respondentu 61 proc. vyrų iš keliolikos pasaulio valstybių visų pirma paminėjo mobilųjį telefoną. Jų manymu aplinkiniai pirmiausia atkreipia dėmesį į jų turimą telefoną. Tarp paminėtų daiktų taip pat išsiskyrė automobilis, laikrodis, bei drabužiai.

REKLAMA
REKLAMA

Moterys statuso simbolių reitinge telefonui taip pat skyrė pirmąją vietą. Tiesa, tik 38 proc. moterų telefonus išskyrė kaip greičiausiai pastebimą statuso elementą. Vis dėlto jaunesnių nei 18 metų merginų tarpe tokių respondentų nuošimtis siekė net 82 proc.

REKLAMA

Mobiliųjų telefonų evoliucija prestižo požiūriu buvo itin greita. Vos prieš dvidešimt metų mobilusis telefonas buvo pasiturinčių žmonių žaisliukas. Šiandien jis kasdienis įrankis, be kurio savo gyvenimo neįsivaizduoja net ir skurdžiausių valstybių gyventojai.

Įdomu tai, kad telefonui tapus kasdienio vartojimo produktu, kurį gali įsigyti beveik kiekvienas, jo reikšmė formuojant savo įvaizdį nė kiek nesumenko ir daugelio respondentų manymų tapo svarbiausiu prestižo simboliu.

REKLAMA
REKLAMA

Tokius apklausos rezultatus galima paaiškinti augančiu vartotojų skaičiumi kylančiose rinkose. Prognozuojama, kad Kinijoje mobiliųjų telefonų vartotojų skaičius iki 2017 metų pasieks 460 mln. ribą. Daugeliui jų mobilusis telefonas tėra vienintelė įperkama brangesnė prekė. Panaši padėtis susiklostė ir jaunimo tarpe. Platus kainų diapazonas mobiliųjų telefonų rinkoje leidžia gamintojams ir toliau žaisti prestižo korta viliojant naujus pirkėjus.

Tuo tarpu turtingesni vartotojai, kurių yra žymiai mažiau, svarbiausiu statuso simboliu ir toliau laikys brangesnius produktus, tokius kaip automobilis ar laikrodis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų