Didžiosios Britanijos viešųjų ryšių (VR) konsultantų asociacijos atliktas tyrimas parodė, kad net 84 proc. agentūrų vadovų efektyvumo vertinimą laiko vienu svarbiausiu VR patikimumo kriterijumi.
Anot tyrėjų, būtent efektyvumo rodikliai ir yra vienas pagrindinių argumentų, dėl ko klientai gali nuspręsti pirkti šios srities paslaugas. 75 proc. apklausos dalyvių teigė 1-5 proc. VR biudžeto išleidžiantis efektyvumo vertinimui.
„Susiklostė paradoksali situacija: konsultantai puikiai žino, kaip svarbu yra matuoti kampanijų efektyvumą, tačiau įtikinti tai daryti klientus yra neįtikėtinai sunku“, - sakė agentūros „Flagship Consulting“ vadovė Jackie Murphy.
Tyrime taip pat teigiama, kad nepaisant ekonomikos sunkmečio, tik kiek mažiau nei trečdalis kompanijų mažina efektyvumo vertinimui skirtus biudžetus.