Mažėjančios pardavimų apimtys statybinių medžiagų pardavėjus verčia peržengti konkurencinius barjerus ir ieškoti būdų, kaip mažinti kainas.
Du Lietuvos medinių grindų dangų tiekėjai - „OLLO grindys“ ir „Geros grindys“ praneša po vienu stogu atidarę bendrą „Grindų turgų“.
„Sutikčiau, jei prie mūsų prisijungtų ir daugiau rinkos žaidėjų. Kiekvienas turime savo stipriųjų pusių. Būdami šalia tik išplečiame bendrų klientų ratą“, - sakė „Gerų Grindų“ direktorius Edvardas Tamulis.
„Grindų turgus“ veikia kaip dangų išparduotuvė, kurioje kainos iki 50 proc. mažesnės nei parduotuvėje. Tiekėjai čia realizuoja sandėlio ar vykdytų projektų likučius. Jie yra tokios pat kokybės, tik mažesnis asortimento ir kiekio pasirinkimas.
„Sunkmetis, kirtęs statyboms, skaudžiai atsiliepė ir mums. Metų pradžioje pardavimų apimtys buvo sumažėję per pusę, lyginant su praėjusiais metais. Dabar parduodame du trečdalius to, ką parduodavom praėjusiais metais. Tiekėjai mažina atsiskaitymų atidėjimo laiką, todėl esame priversti dažniau peržiūrėti savo sandėlius. Jei prekė užsiguli ilgiau nei pusmetį, leidžiam produkcijos kainą ir vežam į „Grindų turgų“, - sakė E. Tamulis.
Pasak verslininkų, laikmetis pakoregavo ir statybinių medžiagų pirkėjų ratą. Anksčiau ketvirtadalį grindų dangų nupirkdavo statybos kompanijos. Dabar 95 proc. pirkėjų – fiziniai asmenys, „žmonės iš gatvės“.
Įkurdami „Grindų turgų“ verslininkai, iki šiol savo produkcija prekiavę išskirtiniuose salonuose, kainomis ir asortimentu teigia siekiantys konkuruoti su specializuotais prekybos centrais. „Didžiausias mūsų pranašumas – aptarnavimo kokybė ir konsultacijos. Didiesiems tas yra sunkiai pasiekiama“, - teigiama pranešime.