„M. Denehy vizitą į Lietuvą derinome beveik dvejus metus. Jis yra išskirtinė asmenybė komunikacijos rinkoje. Į Lietuvą tokio kalibro reklamos ekspertas atvyksta pirmą kartą“,- sako renginį organizuojančios Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis. EACA International School of Advertising and Communication yra viena geriausių specializuotų komunikacijos mokymo institucijų pasaulyje, ruošianti reklamos specialistus tokiems tarptautiniams tinklams kaip DDB, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, McCann Erickson, Mindshare, BBDO, MEC. 30 metų patirtį turintis M. Denehy yra dirbęs „Ogilvy & Mather“, „Bates Europe“, „Saatchi & Saatchi EMEA“, vadovavęs „Bates“ agentūroms Stambule ir Dubajuje. M. Denehy pasidalins globaliomis įžvalgomis apie vartotojo ryšio su prekės ženklu formavimą ir sėkmingą dalyvavimą konkursuose.
Konferencijoje taip pat pasirodys reklamos kūrybos inovatoriaus ir inspiratoriaus amplua žinomas Dietmar Dahmen (Austrija), 20 metų dirbęs garsiausiuose reklamos agentūrose Hamburge, Los Andžele, Miunchene, Nju Jorke ir Vienoje. Dietmar dėsto rinkodarą, reklamą ir šiuolaikinę komunikaciją įvairiuose pasaulio universitetuose ir yra vienas įdomiausių personažų reklamos industrijoje.
Daugiau nei 30 apdovanojimų reklamos festivaliuose pelnęs Luc Chenier, „Havas“ tinklo Ukrainoje strategas (Kanada), pasakos apie individualizavimą, lokalizavimą, dabartizmą bei komunikacijos veiksmų sąsają su verslo rezultatais. Alexia Calogeropoulos Gourdain, „JCDecaux OneWorld“, inovacijų vadovė (D. Britanija), pristatys naujausias tendencijas lauko reklamoje. „Swedbank“ Rinkodaros departamento direktorė Asta Margevičiene pristatys kliento požiūrį kuriant reklamą. Mintimis apie kūrybiškumą kasdienėje veikloje, chaltūrą, atžagareiviškumą darbe ir gyvenime, savyje ir kituose, sovietmečiu ir šiandien dalinsis ir Lietuvos pramogų verslo veikėjas Algis Ramanauskas.
Pilną Building better results with creativity konferencijos programą galima rasti „Adrenalino“ tinklapyje.