„Dabar žengiame dar vieną žingsnį ir dar labiau plečiame modernaus atsiskaitymo galimybes – už prekes ir paslaugas mūsų klientai galės mokėti telefonu prekybos ir paslaugų vietose“, – pranešime spaudai cituojama SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.
Anot jos, galimybė mokėti telefonu ypač aktuali ir šiuo karantino metu. Telefonu galima atsiskaityti už prekes ir paslaugas iki 150 eurų vieno mokėjimo metu jį tik pridėjus prie mokėjimo kortelių skaitytuvo ir neturint kontakto su bendro naudojimo paviršiais prekybos ir paslaugų vietose. Saugumo sumetimais kartais gali būti prašoma patvirtinti mokėiimą mobiliosios programėlės PIN kodu ar piršto atspaudu telefone.
SEB banko klientai, norėdami mokėti telefonu, pirmiausia turi susikurti skaitmeninę banko kortelę SEB mobiliojoje programėlėje. Bekontakčiais atsiskaitymais telefonu galės naudotis ir privatūs, ir verslo klientai, turintys bet kurią „Mastercard“ kortelę, o pati kortelė nebūtinai turi turėti bekontakčio mokėjimo funkciją. Mokėti telefonu šuo metu gali tie banko klientai, kurių išmaniuosiuose telefonuose įdiegta operacinė sistema „Android“ ir yra NFC lustas.
SEB banko mobiliąja programėle šiuo metu naudojasi 326 tūkst. privačių klientų, daugiau negu 70 proc. jų naudoja „Android“ sistemai pritaikytą programėlės versiją. Mobiliosios programėlės naudotojų daugėja greičiau negu interneto banko – vien pernai jų padaugėjo 51 procentu.