"Renault" naujoji "Laguna" įvertinta penkiomis žvaigždutėmis pasyvaus saugumo testuose, kuriuos vykdė nepriklausoma ir oficiali naujų europietiškų automobilių saugumo įvertinimo programa "Euro NCAP".
Automobilyje įdiegta paskutinės kartos saugumo sistema, užtikrinanti patobulintą apsaugą. Visos saugumo konfigūracijos naujojoje "Lagunoje" yra kontroliuojamos specialaus trigubo algoritmo, kuris optimizuoja saugumo funkcijas įvairiose situacijose, užtikrindamas apsaugą nuo smūgių automobilio priekyje, gale ir iš šonų. Ši sistema yra papildyta šešiomis ar aštuoniomis oro pagalvėmis, priklausomai nuo automobilio versijos. Gali būti pateikiamos papildomos galinės oro pagalvės krūtinės ląstai apsaugoti.
Norint užtikrinti efektyvią apsaugą nuo smūgių priekyje, naujoji "Laguna" aprūpinta dvejomis dvigubos apimties naujos kartos oro pagalvėmis ir specialiu jutikliu, įmontuotu ties vairuotojo vieta. Išsiskleidus priekinėms oro pagalvėms, jų forma ir apimtis prisitaiko prie vairuotojo sudėjimo ir apsaugo jo galvą ir krūtinės ląstą. Automobilio saugos diržai turi specialius apkrovos jutiklius (400 ar 600 daN). Automobilyje taip pat įrengtas specialus centrinis įtvirtinimas, kuris užtikrina patogesnį diržų prisisegimą. Vaikams papildomai gali būti įrengtos atramos galvoms.
Geri rezultatai buvo pasiekti tobulinant apsaugą nuo šoninių smūgių, kurie yra didžiausia mirties atvejų autoavarijose priežastis. Siekiant per pusę sumažinti smūgio poveikio laiką, sukurta speciali sistema, paremta dviem jutikliais, įmontuotais priekinėse duryse. Specialus algoritmas automatiškai kontroliuoja smūgio jėgą bei naujos kartos oro pagalves, kurios apsaugo krūtinės ląstą ir kojų sritį. Saugos reikalavimuose nurodama, kad tokia apsauga turi būti užtikrinama esant iki 50 km/val. greičiui, tuo tarpu naujojoje "Lagunoje" tokia apsauga užtikrinama iki 70 km/val.
Šis modelis yra vidutiniškai 15 kg lengvesnis už pirmtakę (Renault eco² 110hp dyzelio versija lengvesnė iki 65 kg ). Tai pirmasis "Renault" modelis, išsiskiriantis lengvumu lyginant su pirmtakais bei dar didesniu saugumu, kurį užtikrina specialiai suprogramuota susidūrimo struktūra, absorbuojanti smūgio energiją.
"Laguna" pasižymi aukštos klasės stabdžių sistema. Naujas elektro-hidraulinis kontrolės blokas integruoja stabdžių funkciją nenumatytiems atvejams, kuri veikia daug greičiau ir efektyviau nei mechaninė versija. Speciali funkcija "pre-fill" suteikia hidraulinį spaudimą, jeigu vairuotojo dešinės kojos pėda staigiai pakeliama nuo akseleratoriaus pedalo. Abi ABS ir ESP sistemos yra standartinės ir integruotos taip, kad būtų maksimaliai išvengta tarpusavio nesuderinamumo.
"Euro NCAP" vertintojai po bandymų skyrė 36 taškus iš 37 galimų: 16 taškų už priekinių smūgių poveikio įvertinimą, 15 taškų už šoninių smūgių poveikio įvertinimą bei papildomi 3 taškai už saugos diržų sistemą bei 2 taškai skirti už jų priekinio poveikio savybes. Ekspertai pažymi, kad „Renault Laguna“ būtų įvertinta maksimaliai (37 taškai), tačiau šoninio testo metu po smūgio atsidarė galinės durys. Būtent dėl to automobilis neteko 1 taško.
Testų rezultatais taip pat pasigirti galėjo "Mercedes" C klasės (36 taškai), "Mazda 2" ir "Volvo V70" (po 34 taškus) kūrėjai. Visų minėti modelių saugumo įranga įvertinta penkiomis žvaigždutėmis (iš penkių)