• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Baigta dvejus metus trukusi ir apie 6 mln. eurų kainavusi Smiltynės perkėlos krantinių rekonstrukcija – piko metu joje galės plaukioti keturi keltai, todėl poilsiautojai Kuršių neriją turėtų pasiekti greičiau. 

Baigta dvejus metus trukusi ir apie 6 mln. eurų kainavusi Smiltynės perkėlos krantinių rekonstrukcija – piko metu joje galės plaukioti keturi keltai, todėl poilsiautojai Kuršių neriją turėtų pasiekti greičiau. 

REKLAMA

„Jau šiandien mes turime galimybę švartuoti keturis keltus, dabar jau dėliojam vasaros sezono grafiką ir, aišku, atsižvelgiant į transporto priemonių srautą linijoje dirbs du, trys keltai, aišku, piko metu – visi keturi keltai“, – trečiadienį Smiltynėje žurnalistams sakė bendrovės „Smiltynės perkėla“ vadovas Mindaugas Čiakas. 

Anot jo, pastaruosius dvejus metus galėjo dirbti tik du keltai. Esant dideliam transporto srautui plukdė ir trečias keltas, tačiau jis turėdavo farvateryje plūduriuoti, laukdamas kol atsilaisvins krantinė. 

„Šitos problemos išsisprendė, bus žymiai greičiau“, – sakė M. Čiakas. 

Naujosios „Smiltynės perkėlos“ krantinės pastatytos prieš maždaug 40 metų, jos nebeatitiko dabartinių poreikių. M. Čiakas teigė, kad dėl senos tiltelių infrastruktūros kai kurioms transporto priemonėms į keltą įvažiuoti būdavo sudėtinga, tekdavo po ratais kišti specialius padėklus. Kai kurie automobiliai, tarp jų ir sportiniai, anot įmonės vadovo, į keltą galėdavo įvažiuoti tik atbulomis.

REKLAMA
REKLAMA

Teigiama, kad tokių problemų nebekils įrengus dvigubai ilgesnes rampas, nes transporto priemonė nebepakibs tarp kelto ir tiltelio jungties. Nauji tilteliai platesni, vienu metu galės ir įvažiuoti automobiliai, ir įeiti keleiviai. Tai taip pat pagreitins procesą. 

REKLAMA

Per metus Smiltynės perkėla aptarnauja apie 3 mln. keleivių ir apie 800 tūkst. automobilių, apie pusė perkeliama vasaros sezonu. 

Anot Klaipėdos valstybinio jūrų uosto vadovo Algio Latako, žvelgiant į vykdomus projektus, šių krantinių rekonstrukcija, kainavusi 5,8 mln. eurų, nėra didelė investicija, tačiau labai svarbi.

„Krantinės statytos seniai, jų būsena buvo bloga, juo labiau, kad transporto srautai labai didėja į Kuršių neriją“, – spaudos konferencijoje teigė A. Latakas. 

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, nuspręsta įrengti reguliuojamas rampas atsižvelgiant į kintantį vandens lygį. Rampas pagamino Vidaus vandenų direkcija.

Neringos vicemeras Sigitas Šveikauskas sakė, kad nauja infrastruktūra mažins eiles laukiant kelto, tačiau pabrėžė, kad šį sezoną patekimas į Kuršių neriją bus apsunkintas dėl kelio ruožo rekonstrukcijos, tiesiamo dviračių tako. Vicemeras kvietė į Neringą vykti viešuoju transportu, laivais iš Drevernos, kitų uostų. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų