Pasak „Interbrand“ ataskaitos, labiausiai šiais metais išaugo „Google“ ženklo vertė, daugiausiai nusmuko – „Ford“, praneša „BBC“.
„Google“ ženklo vertė per pastaruosius 12 mėnesių išaugo 44 proc., pasiekė 17 milijardų JAV dolerių sumą ir bendrame prekinių ženklų reitinge pakilo į 20 vietą.
Nepaisant 3 proc. ženklo vertės kritimo, aukščiausiai vertinamu prekiniu ženklu jau septynis metus iš eilės lieka „Coca Cola“.
Daugiau nei pusė į šimtuką patekusių aukščiausiai vertinamų prekinių ženklų yra iš JAV. Aukščiausiai vertinamas ne JAV prekinis ženklas yra Nokia.
Prekiniai ženklai yra vertinami pagal įmonės pardavimus bei jų svarbą užimame sektoriuje - įmonės ženklas gaiviųjų gėrimų rinkoje užima nepalyginamai svarbesnę vietą nei, pavyzdžiui, sodo reikmenų prekyboje, rašo „BBC“.
Labiausiai šiais metais nukrito kompanijos „Ford“ pekinis ženklas - jo vertė sumažėjo 19 proc. ir bendrame reitinge nukrito į 41 vietą.
Aukščiausiai vertinamų prekės ženklų dešimtukas „Interbrand“ reitinge yra toks:
1. „Coca-Cola“
2.„Microsoft“
3.„IBM“
4. „GE“
5. „Nokia“
6. „Toyota“
7. „Intel“
8. „McDonald's“
9. „Disney“
10. „Mercedes-Benz“.