REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujųjų metų proga ne vienas ką nors prisižada – pavyzdžiui, atsikratyti žalingų įpročių ar daugiau sportuoti. Nusprendusiems pradėti lankyti sporto klubą reikėtų gerai pagalvoti, kiek pinigų tam skirti.

Naujųjų metų proga ne vienas ką nors prisižada – pavyzdžiui, atsikratyti žalingų įpročių ar daugiau sportuoti. Nusprendusiems pradėti lankyti sporto klubą reikėtų gerai pagalvoti, kiek pinigų tam skirti.

REKLAMA

Lietuvių kilmės Nobelio premijos laureatas Robertas Shilleris knygoje „Kvailių žvejonė“ yra atkreipęs dėmesį, kad neretai gyventojai permoka už sveikatingumo ar sporto klubus.

Pasirodo, JAV apie 80 proc. žmonių, nusipirkusių mėnesinį abonementą, permoka: kadangi nesilanko taip dažnai kaip planavo, jiems labiau apsimokėti mokėti už vienkartinį apsilankymą.

O kokios sporto klubų paslaugų kainos šiemet bus Lietuvoje?

Kainos priklausys nuo klientų skaičiaus

„Impuls“ ir „Lemon Gym“ tinklo vadovė Ingrida Damulienė teigė, kad kainos priklauso nuo paslaugų kiekio. Užsisakius papildomų paslaugų ji automatiškai išauga.

„Impuls“ klubuose grupinės treniruotės, baseinų ir pirčių zona ar treniruoklių salė yra parduodamos kartu, t.y. įsigijus narystę galima neribotai naudotis visomis teikiamomis paslaugomis neišskiriant vienos paslaugos kainos. „Lemon Gym“ klubuose galima pasirinkti iš dviejų narysčių tipų – jei norima sportuoti tik salėje, tuomet narystė yra pigesnė, jei norima sportuoti ir grupinėse treniruotėse, ir naudotis kitomis papildomomis vertėmis, tokiomis kaip vitaminizuotas vanduo, narystės stabdymas – tokiu atveju, narystės kaina yra didesnė“, – atkreipė dėmesį I. Damulienė.

REKLAMA
REKLAMA

Sporto klubų tinklo „Gym+“ direktorius Mantas Badikonis pasakojo, kad sporto klubai siūlo skirtingų kainų planus, todėl klientai gali pasirinkti jiems tinkamiausią alternatyvą.

REKLAMA

„Pigiausia paslauga standartine kaina 18,9 euro per mėnesį – paslaugą sudaro galimybė naudotis tik sporto sale ir joje esančia įranga, suteikiama neribota galimybė atsigaivinti nemokamu vandeniu. Brangiausia paslauga standartine kaina 28,9 euro per mėnesį – už šią kainą gaunate galimybę lankytis visuose keturiolikoje Lietuvoje veikiančių Gym+ klubų, lankytis grupinių užsiėmimų treniruotėse, naudotis soliariumo paslaugomis, suteikiama neribota galimybė atsigaivinti nemokamu vandeniu“, – paslaugas pristatė M. Badikonis.

Pasak jo, pandemijos metu sporto klubo kainos neaugo, o pigiausio narystės plano kaina sumažėjo euru per mėnesį.

REKLAMA
REKLAMA

Direktoriaus teigimu, kainodara yra efektyvi, nes veiklos rezultatai rodo, kad klientai tampa lojalesni, dažniau lankosi mūsų klubuose.

Jam antrino I. Damulienė, tikinusi, kad pandemijos laikotarpiu paslaugų kainos nepakito, o sporto klubai esą siekia užtikrinti klientams prieinamas kainas.

„Mūsų tikslas, kad kuo daugiau žmonių galėtų įsitraukti į aktyvų gyvenimo būdą, todėl siekiame, kad kainos būtų priimtinos visiems ir žmonės galėtų pasirinkti paslaugas pagal poreikį. Bendra tinklo kainodara išliko stabili, reikšmingų pokyčių nebuvo. Džiaugiamės, kad verslui sudėtingu pandemijos laikotarpiu savo klientams galėjome pasiūlyti prieinamas kainas“, – kalbėjo pasakojo pašnekovė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paklausta ar 2022 m. kainos kils, I. Damulienė atsakė, kad tai priklausys nuo klientų skaičiaus.

„Ateinantys metai atneša naujų iššūkių – pandeminė situacija vis dar lieka nestabili, be to, jau dabar skaičiuojame, kad komunalinės paslaugos išaugs daugiau nei perpus, darbo užmokestis rinkoje taip pat auga. Stebėsime situaciją, jeigu reikės, turėsime peržiūrėti paslaugų kainodarą trumpuoju ir vidutiniu laikotarpiu. Žinoma, kuo daugiau žmonių sugrįš į aktyvų gyvenimo būdą, tuo labiau ir toliau galėsime siūlyti pačias geriausias sąlygas“, – prognozavo tinklo vadovė.

Ji teigė, kad siekiant pritraukti daugiau žmonių sportuoti, klientams dažnai yra siūlomos nuolaidos.

REKLAMA

„Periodiškai savo klientams siūlome įvairių nuolaidų, kai narystę galima įsigyti pigiau. Mūsų tikslas, kad kuo didesnė visuomenės dalis įsitrauktų į aktyvų gyvenimo būdą, tad norėdami paskatinti ir pritraukti visai nesportuojančius ar mažai judančius žmones darome įvairias kampanijas ir akcijas“, – kalbėjo I. Damulienė.

Pandemijos laikotarpiu suprastėjo žmonių fizinė būklė, skatinama susigrąžinti fizinio aktyvumo įpročius.

„Be to, mūsų anksčiau darytos gyventojų apklausos parodė, kad per pandemiją žmonės sportavo mažiau, priaugo svorio, ypač moterys, kurios pandemijos ir karantino laikotarpiu sau skyrė mažiau laiko. Siekiame sugrąžinti žmonių fizinio aktyvumo įpročius. Tai daro įtaką ir kainoms – šiuo metu galima gauti ypač gerų pasiūlymų“, – pabrėžė I. Damulienė.

REKLAMA

Į sporto sales – tik su galimybių pasais

M. Badikonis užsiminė, kad galimybių pasas yra puikus būdas išvengti infekcijos plitimo.

„Pirmoji, mano nuomone, efektyviausia priemonė, kuri beje yra ir priverstinė – tai GP kontrolės sistema. Iš mūsų veiklos statistikos ir bendros viešai pateikiamos, su viruso valdymu susijusios, statistikos matome, kad skiepai padeda sumažinti viruso plitimo riziką. 2021 metais tik vieną kartą teko bendrauti su NVSC, jiems pranešus apie galimai užsikrėtusį asmenį mūsų klubo patalpose. Taip pat toliau intensyviai rūpinamės klubų valymo kokybe“, – kalbėjo M. Badikonis.

Be to, kad sporto klubai turi užtikrinti klientų saugumą dėl COVID-19, juose lankytis galima tik pateikus galiojantį galimybių pasą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Sporto klubų paslaugomis galima naudotis tik turint galimybių pasą. Be šios priemonės patalpos yra nuolat vėdinamos, valomos, dezinfekuojamos. Sporto metu laikomasi saugaus atstumo, klientai prieinamuose vietose gali rasti dezinfekcinio skysčio tiek įrangai, tiek rankoms“, – kalbėjo I. Damulienė.

Pandemijos metu sportuojančiųjų skaičius krito

M. Badikonis pasakojo, kad pandemijos metu sportuojančių klientų skaičius gerokai sumažėjo.

„Klientų srautas, palyginti su priešpandeminiais metais yra sumenkęs apie 12 proc. Pagrindinės to priežastys: vis dar įtempta epidemiologinė situacija, įvesta galimybių paso kontrolė, suintensyvėjusi konkurencija rinkoje. Tačiau esame laimingi galėdami apskritai vykdyti veiklą, nes tokiu laiku prieš metus mūsų veikla buvo visiškai uždrausta“, – prisiminė M. Badikonis.

REKLAMA

Jis užsiminė, kad palengvėjus pandemijos sąlygoms vis vien yra sudėtinga susigrąžinti klientus, kurių sumažėjo apie 30 proc.

„Dalis jų itin greit sugrįžo vos pasibaigus karantinui balandžio mėnesio gale. Deja, kitos dalies vis dar negalime prisikviesti. Šiuo metu bendras klientų skaičius vos keliais tūkstančiais viršija 2020 pradžios lygį, buvusį prieš pat pirmąjį karantiną“, – pasakojo direktorius.

Anot jo, pandemija sutrukdė vykdyti veiklą vasaros sezono metu, dėl to buvo patirta didelių nuostolių.

„Sporto klubų verslas yra sezoninis. Rudens pradžia ir metų pradžia – intensyviausi sezono laikotarpiai, vasara – ne sezono metas. Dėl buvusio karantino praradome vieną svarbiausių sezono dalių naujųjų metų startą, tai iki šiol daro didelę įtaką mūsų bendram pinigų srautui“, – pabrėžė M. Badikonis.

REKLAMA

I. Damulienė teigė, kad klientų skaičius atsistato į buvusį lygį, bet tai vyksta lėtai.

„Klientų skaičius palaipsniui auga, tačiau dar nėra atsistatę į prieš pandeminį lygį. Pandemija ir su tuo susiję verslo ribojimai neabejotinai mažino sveikatingumo klubų klientų skaičių, nepamirškime, kad abiejų karantinų metu veikla buvo sustabdyta ir tuo laikotarpiu visai neturėjome lankytojų“, – pasakojo I. Damulienė.

Jos nuomone, nors vasarą klientų sporto klubuose sumažėja, dažnai klientai juos renkasi dėl netinkamų oro sąlygų sportuoti lauke.

„Vasaros laikotarpiu dalis klientų pasirenka sportuoti lauke, tad šiltuoju metų laiku sporto klubuose stebimas lankytojų srautų sumažėjimas. Tačiau skirtumai įprastai nėra reikšmingi, nes kartais lauke sportuoti būna netinkamas oras – per karšta arba lyja, o sporto salėje visada laukia tinkamos sąlygos aktyviam judėjimui“, – kalbėjo I. Damulienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tinklo vadovė komentavo, kad vis daugiau žmonių renkasi sportuoti, tendencija gali būti siejama su naujametinėmis rezoliucijomis.

„Paprastai daugiau žmonių pradeda lankytis sveikatingumo klubuose po vasaros, rudenį bei startavus naujiems metams, kurie neabejotinai vis dar asocijuojasi su naujais tikslais, rezoliucijomis. Nepaisant sezoniškumo, džiugu stebėti tendenciją, kad vis daugiau žmonių supranta, jog aktyvus judėjimas – tai sveikata, geresnė savijauta, pakili nuotaika ir tai turi tapti gyvenimo būdo dalimi“, – džiaugėsi I. Damulienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų