Neatgauna pinigų už kelionę, į kurią nevyko: bilietų kaina mažesnė už renkamą mokestį

Į nemalonią situaciją dėl pasikeitusių kelionės planų papuolęs vyriškis piktinasi transporto paslaugų įmonės sąlygomis ir grąžinimo operacijų įkainiu. Tuo metu įmonės atstovė sako, kad grąžinimo mokestis reikalingas darbuotojų darbui padengti.

Į naujienų portalą tv3.lt kreipęsis skaitytojas Juozas (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi – aut. past.) pasipiktino, kodėl jam, nepanaudojusiam įsigytų bilietų, už kelionę nėra grąžinami pinigai.  

„Buvau suplanavęs kovo 30 dieną vykti traukiniu iš Kaišiadorių į Šiaulius, o kitą dieną grįžti. Vis dėlto, nusprendžiau nevažiuoti, bet „Lietuvos geležinkeliai“ man už bilietus negrąžina pinigų.

Kai kreipiausi dėl grąžinimo, jie paprašė atsiųsti bilietų numerius. Nusiunčiau, bet jie sako, kad 2 eurus nuskaito už aptarnavimą, o mano bilietų kaina 1,44 euro ir 1,72 euro, važinėju su 80 proc. nuolaida ir pinigų grąžinti negali“, – dalijasi Juozas.

Vyras teigia kelionę atšaukęs dar kovo 26 dieną, bet transporto paslaugų įmonė vyrui negrąžina sumokėtų pinigų, o siūlo keisti kelionės datas.

Mokestis renkamas už darbą

Kaip skelbiama „Lietuvos geležinkelių“ internetinėje svetainėje, iki traukinio išvykimo likus mažiau nei 2 val. ir traukiniui išvykus, pinigai už bilietus nėra grąžinami.

Kitomis aplinkybėmis, klientams kreipusis dėl bilietų grąžinimo, yra mokamas 2 eurų administracinis mokestis.

Kaip sako „Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos departamento atstovė Rūta Atroškaitė, šiuo metu bilietų grąžinimo tvarka įmonėje yra kaip tik tobulinama, peržvelgiamos bilietų grąžinimo sąlygos.

„2 eurų administracinis mokestis yra taikomas – paprastai tariant, už kolegų darbą atliekant grąžinimo procesus, bet ir šią dalį peržiūrime ir ji turėtų pasikeisti.

Todėl, darbuojantis pagal esamas taisykles, taip, situacija būtų tokia, kad iki 2 eurų kainuojantis bilietas negrąžintinas. Visgi šalia taisyklių yra ir žmogiškumo faktorius, todėl paprašysime keleivio su mumis susisiekti dar sykį ir pasistengsime išspręsti šitą klausimą“, – sako R. Atroškaitė.

REKLAMA

Įmonės atstovė patikslina, kad peržiūrint dabartines bilietų grąžinimo sąlygas yra svarstoma administracinį mažinti arba jo visiškai atsisakyti.

R. Atroškaitė prideda, kad paprastai per dieną įmonė sulaukia apie 15 bilietų grąžinimų, o šių metų Velykų laikotarpis tapo apskritai rekordiniu.

„Šventinio laikotarpio pikas – per dieną grąžinti virš pusantro šimto bilietų.

(...) Prieš Velykas paraginome žmones atsisakyti nebūtinųjų kelionių šventinį savaitgalį ir atgauti visą bilieto kainą, tad šiuo metu turime netoli 600 grąžinimų. Džiugu, kad visuomenė žinutę išgirdo, o mes sukamės ir tvarkomės su šiuo krūviu“, – sako R. Atroškaitė.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų