REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seimo Biudžeto ir finansų komiteto vadovui Mykolui Majauskui paskelbus, kad kai kurios įmonės valstybės pagalbą naudojo prabangių automobilių įsigijimui, prezidentas Gitanas Nausėda sako, jog tokį elgesį reikėtų uždrausti įstatymais.

Seimo Biudžeto ir finansų komiteto vadovui Mykolui Majauskui paskelbus, kad kai kurios įmonės valstybės pagalbą naudojo prabangių automobilių įsigijimui, prezidentas Gitanas Nausėda sako, jog tokį elgesį reikėtų uždrausti įstatymais.

REKLAMA

„Be abejo, turime pagalvoti apie tai, kaip galėtume tokių veiksmų naudojimą užkardyti įstatymais. Be jokios abejonės, bendradarbiausime su Seimu ir galvosime, ką toliau daryti“, – ketvirtadienį žurnalistams Šiauliuose sakė prezidentas.

Tokių įmonių elgesį jis pavadino „šlykščiu“.

„Kitaip kaip šlykščiu poelgiu aš įvertinti negaliu, tą pasakytų bet koks sveikai protaujantis žmogus. Belieka išsiaiškinti, kaip tokios schemos atsiranda. Valstybinė mokesčių inspekcija turi dirbti savo darbą ir jie (įmonės – BNS) turi jausti pasekmes“, – sakė šalies vadovas.

Daugiausiai iš valstybės gautų pinigų prašvaistė tokios įmonės kaip: „Kautra“, „Headex“, „Hegelmann“, „Apranga“.

REKLAMA
REKLAMA

M. Majauskas ketvirtadienį pranešė, kad kai kurios nuo karantino suvaržymų nukentėjusios Lietuvos įmonės gavo valstybės paramą ir įsigijo prabangių automobilių, kurių vertė viršijo 50 ar net 100 tūkst. eurų

REKLAMA

Jis rėmėsi Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) duomenimis – pagal juos 2020-2021 metais 148 įmonės, gavusios mokestinių lengvatų ar įvairių subsidijų, įsigijo prabangių automobilių, o 32 iš jų pirko naujus „Bentley“ „Maserati“ „Porsche“, „Lamborghini“, „Rolls Royce“. 

M. Majauskas kiek anksčiau teigė, kad gyventojai ir įmonės 2020 metais įsigijo daugiau negu 1,6 tūkst. automobilių, kainavusių virš 50 tūkst. eurų, o šiemet per keturis mėnesius – 770. Anot jo, užpernai ir pernai įmonės pirko po 77-76 proc. tokių automobilių, o šiemet – jau beveik 80 proc.  

Jo teigimu, žmogus, pirkdamas seną dyzelinį „VW Passat“ automobilį, moka 200 eurų registracijos mokestį, tuo metu įsigijęs „Bentley“ ar „Ferrari“, moka mažesnį arba nemoka visai. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų