• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekės ženklo "Maximai", kurios parduotuvės stogas prieš mėnesį įgriuvo Rygoje, Latvijoje nereikėtų keisti, bet garsųjį reklamos šūkį jau reikėtų pamiršti. Taip mano Latvijos prekybininkų asociacijos vadovas Henrikas Danusevičas, rašo "Lietuvos rytas".

Prekės ženklo "Maximai", kurios parduotuvės stogas prieš mėnesį įgriuvo Rygoje, Latvijoje nereikėtų keisti, bet garsųjį reklamos šūkį jau reikėtų pamiršti. Taip mano Latvijos prekybininkų asociacijos vadovas Henrikas Danusevičas, rašo "Lietuvos rytas".

REKLAMA

"Reikia laiko, daugiau laiko, kad viskas vėl grįžtų į senas vėžes. Tikrai nemanau, kad "Maximai" Latvijoje reikia keisti pavadinimą, bet šūkį „Apie viską pagalvota" jau vertėtų tikrai užmiršti", - sakė H.Danusevičas

Pasak jo, "Maxima" visada buvo viena iš lyderių pagal apyvartą, tačiau nėra ko stebėtis, kad jų apyvarta krito.

"Gali būti, kad ši tragedija „Maximą" išstums iš lyderių pozicijų. Bet viskam reikia laiko. Reikia palaukti, kol viskas susigulės, nurims, ir padaryti tam tikras išvadas. Neabejoju, kad pirkėjai sugrįš į parduotuves „Maxima". Šis prekybos tinklas visada mokėjo pasiūlyti geras kainas, ir tai labai svarbu", - sakė asociacijos vadovas.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.  

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų