Neseniai garsiai nuskambėjo penkiolikmečio Matthew Robson įžvalgos apie dabartinio jaunimo įpročius. Viena iš jų buvo, kad jaunimas nesinaudoja Twitter’iu, nes jiems tai atrodo vienpusė komunikacija: aš rašau, bet ar mane kas skaito? Visgi neseniai paskelbtas comScore tyrimas šią įžvalga neigia ir jaunimas pasirodo yra sparčiausiai auganti Twitter auditorijos dalis.
Pažvelgus į Twitter plitimą pastaraisiais metais skirtinguose žemynuose, skaičiai irgi atrodo įspūdingai.
Kitavertus, jeigu sulyginsime šį ir pirmąjį grafikus panašu, jog twitteris pastaruoju metu augo būtent dėl auditorijos iki 24 metų isijungimo, nes visų kitų amžiaus grupių aktyvumas mažėjo. Tad atrodo, kad ir šis tinklas artėja prie savo piko, nuo kurio kreivės pradės judėti ne tokia malonia akiai krytptimi.