„Šiandienos klientų lūkesčiai gerokai didesni nei anksčiau – nebeužtenka vien tik suteikti paslaugą. Klientui svarbu malonus bendravimas, tikslus ir aiškus informacijos pateikimas, tad norėdami būti savo srities profesionalai turime stengtis nuolatos gerinti klientų aptarnavimo kokybę. Malonu, kad per pastaruosius kelerius metus Lietuvos pašte aptarnavimas labai pasikeitė, tai patvirtina pirmą kartą atliktas klientų aptarnavimo tyrimas.
Vis dėlto, nors aptarnavimas Lietuvos pašte gerėja, tačiau dar turime kur tobulėti. Šio tyrimo tikslas buvo ne tik išsiaiškinti, kuriuose paštuose aptarnavimas geriausias, bet ir rasti problemines sritis, ką reikėtų tobulinti. Žinodami savo silpniausias vietas, galėsime jas taisyti ir dar labiau stengtis dėl kokybiško ir profesionalaus kliento aptarnavimo“, – teigė Lietuvos pašto Pašto tinklo tarnybos direktorė Inga Dundulienė.
Slaptieji pirkėjai, kurie vertino aptarnavimą, apsilankė 65-iuose didžiuosiuose paštuose visoje Lietuvoje. Slaptieji klientai siuntė registruotuosius pirmenybinius laiškus, šitaip aiškindamiesi, ar paštų darbuotojai apie šią paslaugą suteikia visą reikiamą informaciją.
Tyrime taip pat buvo vertinama aptarnaujančio darbuotojo bendravimo sugebėjimai, kliento poreikių išaiškinimas, geriausio pasiūlymo ar sprendimo klientui pateikimas, kontakto užmezgimas ir užbaigimas.
Aukščiausius balus visose vertinimo skalėse surinko Joniškio, Kaišiadorių, Kauno 31-aisis, Kauno 9-asis, Kelmės, Mažeikių, Naujosios Akmenės, Radviliškio, Vilniaus 1-asis, Vilniaus 21-aisis ir Vilniaus 43-iasis paštai.
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas – tankiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą turinti bendrovė Lietuvoje. Lietuvos paštas teikia pašto, logistikos ir finansinio tarpininkavimo paslaugas.