Lietuviai renkasi profesionalesnius ir brangesnius renginius

Per pastaruosius dešimt metų lietuvių laisvalaikio leidimo įpročiai pasikeitė radikaliai – besirenkančių poilsį namuose vis labiau mažėja, auga bilietų pardavimai į renginius, ypač – teatrą. Be to, lietuviai renkasi vis profesionalesnius ir brangesnius renginius: vidutinė renginio kaina 2013 m. siekė 49,81 Lt, o aukščiausio lygio pasirodymams negailėta ir kelis kartus didesnių sumų.

Tokias tendencijas rodo dešimt metų veikiančios bilietų platinimo sistemos „Tiketa“ statistika.

„Didžiausias pokytis per dešimtmetį – augantis domėjimasis teatru. Pats teatras per laiką tapo kokybiškesnis, nes ženkliai išaugo teatrų skaičius, įsikūrė ypač daug komercinių teatrų. Nepaisant pasiūlos augimo, paklausa yra didžiulė, tad ne veltui bilietai į teatrus vis brangsta. Regis, teatro populiarumas sudavė smūgį ir antrajai lietuvių „religijai“ – krepšiniui, šios sporto šakos klubams vis sunkiau pritraukti žiūrovus į rungtynes. Žinoma, tai daugiausia nulėmė faktas, kad ženkliai padaugėjo čempionatų – Eurolyga, Europos taurė, LKL, BBL ir kiti, tad žmonės šiek tiek persisotino“, – kintančias lietuvių pramogavimo tendencijas vardija „Tiketa“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis.

REKLAMA

Pastebima, jog lietuviai įvairias šventes taip pat linkę švęsti nebe namuose, o renginiuose. Dėl to daugėja ir tematinių renginių, pavyzdžiui, specialūs koncertai ir spektakliai Valentino dienos ar kovo 8-osios dienos proga.

„Elektroninės prekybos rinkos tendencijos patvirtina, kad žmonės vis mieliau renkasi įspūdžio dovanas. Net ir per didžiąsias metų šventes daugėja lietuvių, kurie pinigus investuoja ne į maistą ir alkoholį pasisėdėjimui namuose, o verčiau artimuosius pakviečia praleisti laiką drauge koncerte, spektaklyje ar kine“, – teigia mokėjimo internetu būdo „Sving“ vadovas Lietuvoje Augustas Štaras.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų