• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lauko vaizdo ekranų tinklui, kurį valdo UAB „Actual City Media“ (ACM), priklausančius ekranus Lietuvos gyventojai pastebi vis dažniau. Rinkos tyrimų bendrovės „TNS-Gallup“ atliktų apklausų duomenimis, 2007 metais per savaitę bent vieną ACM ekraną pastebėjo 88 proc. respondentų.

REKLAMA
REKLAMA

Trečdalis (34 %) apklaustųjų ekranus pastebi 1–3 kartus per savaitę, taip pat trečdalis (35 %) teigė juos pastebintys 4–10 kartų per savaitę, o 8 % apklaustųjų lauko vaizdo ekranus pastebi daugiau nei 10 kartų per savaitę. Praėjusiais metais didžiųjų miestų gyventojai ACM lauko vaizdo ekranus pastebėjo vidutiniškai 6 kartus per savaitę, t. y. ketvirtadaliu dažniau nei 2006 metais.

REKLAMA

Pasak bendrovės vadovės Kristinos Baliūnaitės, ACM ekranų pastebėjimo rodiklių didėjimą lėmė praėjusiais metais vykusi intensyvi lauko vaizdo ekranų tinklo plėtra, taip pat pėsčiųjų bei automobilių transporto srautų persiskirstymas, ypač pastebimas Kaune, siejant jį su prekybos tinklo atidarymu. Tikėtina, kad bendras ACM ekranų pastebimumo rodiklis yra dar didesnis, nes kol kas atliekant pastebimumo tyrimus apklausiami tik didžiųjų miestų gyventojai.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip ir iki šiol, dažniausiai ekranai buvo pastebėti vyrų, taip pat asmenų, disponuojančių didesnėmis pajamomis, gyvenančių Vilniuje, Klaipėdoje ir ypač Kaune. Tarp praėjusiais metais ekranus dažniau pastebinčiųjų buvo platesnės amžiaus grupės asmenys, t. y. 15-39 metų. Tarp dažniau ekranus pastebinčiųjų taip pat yra asmenys, kurie kasdien vairuoja automobilį.

Kiekvieną konkrečią reklamos kampaniją, transliuojamą ACM lauko vaizdo ekranų tinkle, vidutiniškai pastebi 39 proc. visos auditorijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų