Rugsėjo 20 d. Vilniuje vyks šeštoji metinė rinkodaros konferencija „E. virusas 2012“. Pagrindinė komunikacijos profesionalams skirto renginio tema – lojalumo rinkodara.

Konferencijoje ekspertai papasakos, kaip skatinti klientų lojalumą, didinti jų įsitraukimą ir pardavimus. Užsienio pranešėjai pristatys tarptautinę praktiką, o Lietuvos įmonių atstovai pasidalys vietos patirtimi, diegiant klientų lojalumo programas. Konferencijoje taip pat bus aptarta, kokias lojalumo rinkodaros galimybes suteikia internetas, socialiniai tinklai.

Renginyje bus apžvelgtos elektroninės ryšių su klientais valdymo (CRM) ir lojalumo skatinimo priemonės, aptartas pirkėjų lojalumo matavimas ir vertinimas, analizuojama emocinių ir racionalių veiksnių įtaka vartotojų elgesiui bei lojalumui.

Konferencijoje „E. virusas 2012“ pranešimus skaitys ekspertai iš Airijos, Švedijos ir Lietuvos: Barry Jones („BMR Brand Keys“), Henrik Björck („Scandinavian Airlines“), Mindaugas Dambrauskas („Danske bankas“), Rasa Žižmarytė („Palink“), Dalius Drevinskas („Terrier“), Matas Pocius („Net Frequency“), Živilė Kaniavienė („AC Nielsen Baltic“).

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos vadovams ir specialistams.

Šeštoji metinė rinkodaros konferencija „E. virusas 2012“ vyks rugsėjo 20 d. Vilniuje, viešbutyje „Crowne Plaza Vilnius“.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų