Klaipėdos uosto direkcija pranešė, kad penktadienį posėdžiavusios tarybos nuomone, strateginių uosto plėtros planų įgyvendinimą ir jo konkurencingumą labiausiai užtikrintų minėtą plėtrą numatanti Klaipėdos uosto bendrojo plano koncepcijos alternatyva.
Iš viso buvo svarstyti keturi uosto plėtros variantai. Pirmuoju siūlyta didinti vidinį uosto potencialą, antrasis numatė papildomą uosto plėtrą, pietinėje dalyje supilant naują teritoriją Kuršių mariose, trečias - suformuojant naują teritoriją tik Baltijos jūroje, o ketvirtas - maksimali uosto plėtra, vystant ir pietinę, ir šiaurinę uosto dalį.
Klaipėdos uostas šiuo metu rengia uosto bendrąjį planą ir strateginio pasekmių vertinimo ataskaitą, kur numatyta uosto plėtra bei išorinio uosto įrengimas. Savo ruožtu Klaipėdos valdžia rengia miesto bendrąjį planą.
Klaipėdos uosto tarybą sudaro Susisiekimo ministerijos, uosto direkcijos, uosto kompanijų, asociacijų, bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“, miesto bei Klaipėdos universiteto atstovai.