REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

TV6 laida „Autopilotas“ ir toliau apžvelgia lietuvių mėgstamus naudotus automobilius, o šįkart į laidos kūrėjų akiratį pateko ketvirtos kartos „Ford Focus“. Ketvirtoji karta pristatyta 2018-iais, o 2022-iais šis modelis buvo atnaujintas. Tačiau tai yra ir paskutinis „Focus“, nes „Ford“ jau pranešė, kad jo gamyba bus galutinai nutraukta iki 2025-ųjų.

TV6 laida „Autopilotas“ ir toliau apžvelgia lietuvių mėgstamus naudotus automobilius, o šįkart į laidos kūrėjų akiratį pateko ketvirtos kartos „Ford Focus“. Ketvirtoji karta pristatyta 2018-iais, o 2022-iais šis modelis buvo atnaujintas. Tačiau tai yra ir paskutinis „Focus“, nes „Ford“ jau pranešė, kad jo gamyba bus galutinai nutraukta iki 2025-ųjų.

REKLAMA

„Po nuobodoka išvaizda, šis „Focus“ slepia jaunatvišką ir energingą charakterį, kuris patiks mėgstantiems vairuoti“, – teigė su visomis automobilio savybėmis susipažinęs „Autopiloto“ žurnalistas Vytentis Kudarauskas.

Pasižymi puikiomis važiuoklėmis

Tokiuose ketvirtos kartos „Focus“ galima rasti 1.0 l trijų cilindrų turbo benzininius variklius su 85, 100 arba 125 arklio galiomis, taip pat 1.5 l variklį su turbina ir 150 arba 180 arklio galiomis.

REKLAMA
REKLAMA

Galingiausia benzininė versija ST turi 2.3 l keturių cilindrų turbininį variklį pasiekiantį net 280 arklio galių.

Dyzelių pasirinkimai du – 1.5 l darbinio tūrio variklis su 95 arba 120 arklio galiomis ir dvilitris variklis su 150 arba 190 arklio arklių.

REKLAMA

Galingiausios visų variklių versijos buvo siūlomos ne tik su mechaninėmis, bet ir automatinėmis greičių dėžėmis, o silpnesnės, tik su šešių pavarų mechaninėmis.

„Autopiloto“ bandomas „Focus“ turi ST-line komplektacijos paketą, todėl atrodo truputį sportiškiau ir išraiškingiau. O važiuoja jis išties sportiškai – puikiai suderinta važiuoklė užtikrina stabilumą, leidžia smagiai ir greitai įveikti staigesnius posūkius, tačiau per daug dėl to nenukenčia komfortas.

„Šiuo atžvilgiu, ketvirtos kartos „Focus“ siūlo tikriausiai geriausią balansą klasėje. Pagyrimai ir dviejų litrų dyzeliui, turinčiam 150 arklio galių – jis dinamiškas ir plastiškas, todėl puikiai dera prie sportiškesnio šio „Focus“ charakterio. Sklandžiai veikia ir šešių pavarų mechaninė greičių dėžė. Taigi, tai puikus derinys mėgstantiems vairuoti ir gerai jausti automobilį“, – teigė V. Kudarauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Probleminės vietos

Ketvirtos kartos „Focus“ patikimumas – kvestionuojamas dalykas.

Modeliai su automatinėmis „Powershift“ pavarų dėžėmis dažnai turi problemų dėl grubaus pavarų perjungimo ir sankabos praslydimo. Dažniausia problemų priežastis yra pavarų dėžės valdymo modulis. Tuo metu mechaninės pavarų dėžės patikimos ir įgimtų problemų neturi.

Ne retas nusiskundimas ir dėl gendančio vairo stiprintuvo, kartais keisti reikia ir visą vairo kolonėlę. Dėl šių gedimų kaltas skysčio pratekėjimas, per jį leidžiančią pompą. Daug problemų „Ford“ savininkams kelia 1.0 l turbo benzininių variklių paskirstymo diržas, kurį rekomenduojama keisti gerokai anksčiau nei nurodo gamintojas, nes jam nutrūkus, sugadinamas visas variklis. Diržo keitimas nepigus, bet ne toks brangus, kaip viso variklio keitimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ketvirtos kartos „Ford Focus“ nėra kažkuo labai įdomus, jo interjeras nuobodus, kai kurie ergonomikos sprendimai tikras nesusipratimas, o norint patikimumo reikia vengti mažiausių variklių ir automatinių pavarų dėžių. Bet tai kokybiškas ir labai smagiai vairuojamas hečbekas, kuris įkainotas labai nuosaikiai atsižvelgiant į gamybos metus ir gaunamą įrangos paketą“, – pridėjo V. Kudarauskas.

Visą automobilio apžvalgą žiūrėkite straipsnio viršuje.

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

Straipsnis parengtas pagal TV6 televizijos laidą „Autopilotas“.

tv3.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų