Nepriklausoma Jungtinės Karalystės ryšių reguliavimo tarnyba Ofcom paskelbė, kad nedidins reklamos kiekio televizijoje mažiausiai iki 2010 pavasario. Pagal gegužės 26 d. sprendimą, Ofcom skelbia, kad bendras reklamos parodymų skaičius per dieną nebus pakeistas, tai reiškia, kad per vienos valandos transliaciją nebus galima viršyti 7 min. Taip pat nebuvo pakeista kiek reklamos galima planuoti žiūrimiausiu laiku nuo 18 iki 23 val. valstybinuose kanaluose. Tačiau kontrolierius leido didinti reklamos pertraukų skaičių valstybinių kanalų :ITV, Channel 4 ir Five programose kurios trunka ilgiau nei valanda, sutapatinant su taisyklėmis kurios galioja komerciniams kanalams.
Be to, valstybiniams kanalams, kurie kovoja su krentančiomis reklamos pajamomis bus leista gauti pajamas iš TV parduotuvių nuo 12 nakties iki 6 ryto. Visi lošimo sandoriai, kurie kviečia žiūrovus mokėti, dalyvauti lažybose bus traktuojama kaip TV parduotuvė ir bus valdomi pagal jų taisykles.
Palyginimui Lietuvoje reklamos ir (ar) teleparduotuvės suminis laikas per vieną transliavimo valandą negali būti ilgesnis kaip 12 minučių. Taigi beveik dvigubai daugiau nei Jungtinėje Karalystėje. Taip pat reklamos trukmė televizijos programose neturi viršyti 15 procentų dienos transliavimo laiko. Reklamos trukmė gali būti padidinta iki 20 procentų dienos transliavimo laiko, jeigu transliuojama teleparduotuvė. Teleparduotuvei skirtų intarpų, transliuojamų programose, kurios nėra skirtos vien teleparduotuvei, mažiausia nepertraukiama trukmė turi būti ne trumpesnė kaip 15 minučių. Per dieną gali būti transliuojami ne daugiau kaip 8 teleparduotuvės intarpai, o jų bendra trukmė neturi viršyti 3 valandų. Laidose, kurias sudaro atskiros dalys, taip pat per sporto ar kitų renginių, kurių metu daromos pertraukos, transliacijas reklama ir (ar) teleparduotuvė yra įterpiama tarp atskirų programos dalių arba transliuojama per minėtų renginių pertraukas. Jei transliuojamų garso ir vaizdo kūrinių, tokių kaip vaidybiniai ar televizijos filmai (išskyrus serialus, kelių serijų filmus, pramogines programas ir dokumentinius filmus), trukmė yra ilgesnė negu 45 minutės, juos reklama gali pertraukti vieną kartą per 45 minutes; papildomai šių kūrinių transliaciją pertraukti reklamos intarpu galima tik tais atvejais, kai šių kūrinių trukmė ne mažiau kaip 20 minučių ilgesnė negu du ar daugiau ištisi 45 minučių tarpai.