• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

JAV atlikta apžvalga parodė, kad „Facebook“ vartotojais tampa vis vyresni žmonės, ir, nepaisant priešingų ankstesnių pranešimų, vis daugiau jaunų vartotojų naudojasi „Twitter“, taip prisidėdami prie jo populiarumo augimo.

REKLAMA
REKLAMA

Vidutinis „Facebook“ vartotojų amžius padidėjo septyniais metais nuo 26 iki 33, kai tuomet „Twitter“ vidurkis – 31.

REKLAMA

Pagal „Pew Internet & American Life Project“ tyrimą, mažesnis vidurkis yra palaikomas jaunų vartotojų antplūdžio.

2008 gruodžio mėnesio duomenimis, 19% visų „Twitter“ vartotojų sudarė 18 – 24 metų žmonės, o 2009 metų rugsėjo mėnesio duomenimis šis skaičius perkopė 37%. Didėja ir 25 – 34 metų amžiaus žmonių grupė, kuri pakilo nuo 20% iki 31%. Bendrai 18 – 44 metų amžiaus „Twitter“ vartotojų per pastaruosius devynis mėnesius daugėjo sparčiau, nei vyresnių kaip 45 metų amžiaus žmonių.

Šis tyrimas taip pat nustatė, kad kuo daugiau žmogus turi įrenginių, kurie gali prisijungti prie interneto (tokių kaip nešiojamasis kompiuteris, mobilusis telefonas, žaidimų konsolė ar elektroninė knyga Kindle), tuo didesnė tikimybė, kad jis naudosis „Twitter“. Apie 40% „Twitter“ vartotojų turi keturis įrenginius, 28% - tris, 19% - du, 10% - vieną. Ta pati taisyklė galioja ir belaidžio interneto prieigos vartotojams, kurie 2009 metų rugsėjo duomenimis sudarė 54% nuo visų interneto vartotojų. 25% iš jų naudoja „Twitter“ ar kitą panašią paslaugą, o tai ženklus augimas lyginant su 14% 2008 metų duomenimis.  

REKLAMA
REKLAMA

Kuomet „Facebook“ plečiasi į platesnę visuomenės dalį, „MySpace“ vis dar išlieka jaunų ir pramogų ieškančių žmonių vietą. Vidutinis vartotojų amžius nukrito nuo 27 iki 26. Facebook yra vienintelis socialinis tinklalapis, kurio vartotojų amžiaus vidurkis didėjo. Profesionalaus socialinio tinklalapio - „LinkedIn“, kaip ir „MySpace“, vartotojų amžiaus vidurkis taip pat nukrito nuo 40 iki 39 metų.

Tyrimas taip pat parodė, kad „Twitter“ pritraukia kitų socialinių tinklalapių vartotojus. 35%.tų kurie jau naudojasi „MySpace“, „Facebook“, „LinkedIn“, dažniausiai naudojasi ir „Twitter“.

The „Pew Internet“ apžvalga remiasi 2009 metų rugpjūčio-rugsėjo mėnesį vykdyta telefonine apklausa, kurios metu buvo apklausti 2253 vyresni nei 18 metų respondentai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų