Facebook – mėgstamiausia vieta leisti laiką internete, kurio lankytojai praleidžia tris kartus daugiau laiko nei socialiniame tinklalapyje Google.
Nielsen tyrimas parodė, kad rugpjūčio mėnesį interneto vartotojai šiame tinklalapyje vidutiniškai naršė 5 valandas ir 46 minutes, palyginimui Google tik 1 valandą ir 53 minutes.
Yahoo! reitinguojamas antroje vietoje ir pritraukia vartotojus 3 valandoms ir 14 minučių, nepaisant gausių žinių , sporto turinio ir finansų informacijos.
Youtube taip pat nepavyko spindėti rugpjūtį, pagal Nielsen interneto vartotojai žiūrėjo vaizdelius 1 valandą ir 17 minučių.
Google strategija visada buvo paskatinti vartotojus palikti namų puslapį kuo įmanoma greičiau. Tačiau paieškos sistemos vaidmeniui, kaip viso interneto naršymo pradžios taškui, vis labiau grasina socialiniai tinklapiai kaip Facebook ar Twitter.