• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Danijos mažmeninės prekybos milžinei „Salling Group“ birželio pradžioje įsigijus Baltijos šalyse veikiantį mažmeninės prekybos tinklą „Rimi“, Lietuvos parduotuvių generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius sako, kad iki 2026 metų ketinama įgyvendinti naują strategiją bei pasiūlyti pokyčius asortimente, kainodaroje, prekių išdėstyme, komunikacijoje.

Danijos mažmeninės prekybos milžinei „Salling Group“ birželio pradžioje įsigijus Baltijos šalyse veikiantį mažmeninės prekybos tinklą „Rimi“, Lietuvos parduotuvių generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius sako, kad iki 2026 metų ketinama įgyvendinti naują strategiją bei pasiūlyti pokyčius asortimente, kainodaroje, prekių išdėstyme, komunikacijoje.

REKLAMA

„Praėjusių metų pabaigoje buvo atliktas didžiausias „Rimi“ istorijoje tyrimas, kurio metu pamatėme, kad septyni iš dešimt pirkėjų, eidami į parduotuvę, nori sutaupyti. (...) Matydami tuos pokyčius mūsų rinkoje, mes, kaip tinklas turime reaguoti, ir mes įgyvendinsime strateginius pokyčius būtent trijose pagrindinėse grupėse“, – pirmadienį spaudos konferencijoje pristatydamas tinklo strategiją sakė V. Lukoševičius. 

REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, „Rimi“ iki 18 proc. ketina plėsti ekonominio segmento asortimentą – šiuo metu jis siekia 13 proc. Taip pat ketinama iki trečdalio didinti privačių etikečių dalį. 

REKLAMA

„Mes suprantam, kad mes esam tos lietuviškos ekosistemos dalis, ir šiandien daugiau nei 50 proc. privačių produktų yra nuperkama Lietuvoje iš vietinių gamintojų. (...) O žiūrint į mūsų vidinius pardavimus, mūsų vidinę informaciją, tai šiandien viena iš keturių nupirktų prekių jau yra privačios etiketės prekė“, – teigė „Rimi“ generalinis vadovas. 

REKLAMA
REKLAMA

Jo teigimu, neseniai prekybos tinklas taip pat startavo su geriausių prekių programa, kurioje atrinkti 600 dažniausiai perkami maisto produktai. 

„Užtikriname, kad būtent šitų produktų kaina bus konkurencinga rinkoje“, – teigė V. Lukoševičius. 

Tuo metu paklaustas apie parduotuvių plėtrą bei galimas investicijas, „Rimi“ vadovas sakė šiuo metu negalintis tiksliai atsakyti. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Dar kažkokių konkrečių sumų nėra įvardinta, bet be jokios abejonės „Salling Group“ iš savęs, įsigydamas tinklą, demonstruoja tokį plėtros, kaip ir strateginį, iš tikrųjų, savo ženklą. (...) Bet faktas tas, kad investicijos tikrai nebus stabdomos“, – sakė V. Lukoševičius. 

Jo teigimu, sprendimai, kaip po „Salling Group“ įsigijimo plėstųsi „Rimi“ bei keistųsi tinklo veikla, bus priimti per metus.  

REKLAMA

„Mes jau buvome komunikavę, kad mes esame, turime susitarę metų periodą, per kurį mes turėsime pakoreguoti savo privačių etikečių, vėlgi, asortimentą mūsų prekybos centruose“, – teigė prekybos tinklo generalinis direktorius. 

BNS rašė, kad birželio pradžioje danijos mažmeninės prekybos milžinė „Salling Group“ galutinai užbaigė trijose Baltijos šalyse veikiančio mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ įsigijimą.

REKLAMA

„Salling Group“ iš Švedijos mažmeninės prekybos grupės „ICA Gruppen“ už 1,3 mlrd. eurų įsigijo tinklo valdytoją bendrovę „Rimi Baltic“ bei valdys visas „Rimi“ parduotuves Baltijos šalyse, pirmadienį pranešė įmonė.

„Salling Group“ anksčiau teigė, kad įgyvendinus sandorį ji valdys 2,1 tūkst. parduotuvių Baltijos šalyse, Danijoje, Vokietijoje ir Lenkijoje. Įmonė taip pat planuoja investuoti į „Rimi“ plėtrą, stiprinti prekybos tinklo poziciją rinkoje.

„Rimi“ verslas parduodamas „ICA Gruppen“ nusprendus veiklą orientuoti į vietinę Švedijos rinką, kur grupė taip pat veikia farmacijos, bankininkystės, draudimo bei nekilnojamojo turto sektoriuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų