Šis „Blackberry“ vadovo pareiškimas nuskambėjo gana netikėtai, nes rinkos tyrimų bendrovės planšetėms prognozuoja vis didesnes pardavimų apimtis, kurios jau dabar kelia pavojų stalinių bei nešiojamųjų kompiuterių pardavimams.
„Vartotojai greitai nebeturės priežasčių naudotis planšetėmis. Darbe ir namuose jie turės kompiuterius su dideliais ekranais, o kelyje naudosis išmaniaisiais telefonais su padidintais ekranais. Tokiomis sąlygomis planšetės kaip atskiri produktai bus blogas verslo modelis“, - sakė T. Heinsas „Bloomberg TV“.
Pasak „Blackberry“ vadovo, planšetiniai kompiuteriai yra palyginti brangūs, o jiems skirtos programos dažnai yra brangesnės, nei skirtos išmaniesiems telefonams. Be to, planšečių gamintojų skaičius jau dabar esą yra viršijęs visas sveiko proto ribas.
Beje, „Blackberry“ bendrovė pati turi karčią planšečių gaminimo patirtį: 2011 m. jos rinkai pateiktas planšetinis kompiuteris „Blackberry Playbook“ visai nebuvo paklausus. Bendrovei pavyko parduoti mažiau nei 1 milijoną jo vienetų, o po tokių prastų prekybos rezultatų visos „Blackberry Playbook“ atsargos sandėliuose buvo nurašytos. Iš viso dėl menkos „Blackberry Playbook“ paklausos bendrovė patyrė apie 485 mln. dolerių nuostolių.
Šaltinių teigimu, „Blackberry“ ketina toliau eksperimentuoti su didesnių išmaniųjų telefonų dizainu ir galbūt pateiks rinkai naują hibridinį įrenginį, primenantį „Asus“ pagamintą „PadFone“, apjungiantį išmaniojo telefono, planšetės ir „netbook“ kompiuterio galimybes.