Seimas bendru sutarimu po pateikimo pritarė Ūkio ministerijos pateikto Reklamos įstatymo ir jo papildymo įstatymo projektui, numatančiam griežtesnę atsakomybę už Reklamos įstatymo pažeidimus.
Kaip teigiama aiškinamajame rašte, įstatymo projekte išsamiau ir tiksliau apibūdinama informacija, į kurią būtina atsižvelgti sprendžiant, ar reklama yra klaidinanti, bei išplečiamas jos sąrašas. Pagal įstatymo projekto nuostatas į šią išsamesnę informaciją bus atsižvelgiama ginant nuo klaidinančios reklamos ir vartotojus, ir verslininkus, sakoma Seimo Ryšių su visuomene skyriaus pranešime.
Be to, siūloma užtikrinti, kad už Reklamos įstatymo pažeidimus būtų taikomos veiksmingos ir padarytam teisės pažeidimui proporcingos sankcijos.
Anot projekto iniciatoriaus, šiuo metu Reklamos įstatymo 22 straipsnio 1 dalyje nustatyta, kad už klaidinančios ar neleidžiamos lyginamosios reklamos naudojimą reklaminės veiklos subjektams gali būti skiriama bauda nuo 1 iki 30 tūkstančių litų, o tais atvejais, kai pažeidimas padarytas sunkinančiomis aplinkybėmis, ūkio subjektams gali būti skiriama ir didesnė bauda, tačiau neviršijanti 3 procentų bendrųjų metinių pajamų.
Siekiant teisinio aiškumo siūloma už pažeidimą sunkinančiomis aplinkybėmis nustatyti fiksuotą baudos dydžio ribą – 120 tūkstančių litų. Be to, siekiant apsaugoti ūkio subjektus, kurių metinės pajamos nedidelės, nuo neproporcingai didelių baudų siūloma 22 straipsnį papildyti nauja nuostata, nustatančia, kad už Reklamos įstatymo pažeidimus skiriamos baudos visais atvejais neturi viršyti 3 procentų reklaminės veiklos subjekto metinių pajamų praėjusiais finansiniais metais, teigiama pranešime.