• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

TV6 laidoje „Autopilotas“ apžvelgtas neseniai tapęs pačiu sėkmingiausiu visų laikų Volvo“ modeliu – „Volvo XC60“. Pirmosios kartos „Volvo XC60“ debiutavo 2008 metais, antroji karta pasirodė 2017 metais ir yra gaminama iki šiol, o per visą šį laikotarpį „Volvo“ pagamino daugiau nei 2,7 milijono šių modelių. Pasiekus šią ribą, buvo aplenktas kitas, galima sakyti, legendinis „Volvo 240“, todėl tai puiki proga apžvelgti „Volvo XC60“ laidos naudotų automobilių rubrikoje.

TV6 laidoje „Autopilotas“ apžvelgtas neseniai tapęs pačiu sėkmingiausiu visų laikų Volvo“ modeliu – „Volvo XC60“. Pirmosios kartos „Volvo XC60“ debiutavo 2008 metais, antroji karta pasirodė 2017 metais ir yra gaminama iki šiol, o per visą šį laikotarpį „Volvo“ pagamino daugiau nei 2,7 milijono šių modelių. Pasiekus šią ribą, buvo aplenktas kitas, galima sakyti, legendinis „Volvo 240“, todėl tai puiki proga apžvelgti „Volvo XC60“ laidos naudotų automobilių rubrikoje.

REKLAMA

Atrodo, kad antros kartos „Volvo XC60“ puikiai atitinka šiuolaikinius vairuotojų poreikius, net ir būdamas naudotu automobiliu – solidus dizainas, krosoverio kėbulas bei pasitikėjimą keliantis vardas. Šiam modeliui netrukus bus dešimt metų, todėl susidomėjimas juo vis didesnis ir Lietuvoje. Bet ko iš jo tikėtis pirkėjams?

REKLAMA
REKLAMA

„Šis „Volvo“ modelis pasižymi tikrai puikiu kainos ir kokybės santykiu, atsižvelgiant į tai, kad tai yra „Premium“ klasės automobilis. Taip pat, kaip žinome, „Volvo“ visada pasižymėjo tikrai aukštu saugumo lygiu. Tad tiems, kas ieško ne tik saugumo, bet ir komforto, ypač ilgose kelionėse, tai bus puikus pasirinkimas“, – pasakojo UAB „Longo LT“ vadovas Paulius Valiukėnas.

REKLAMA

Nors į tokius antros kartos „Volvo XC60“ buvo montuojami tik 2 litrų darbinio tūrio benzininiai ir dyzeliniai varikliai, tačiau įvairių jų galingumo modifikacijų labai daug. O pridėjus iš tinklo įkraunamus hibridus, panašu, kad išsirinks kiekvienas.

Benzininiai varikliai gali pasiūlyti nuo 190 iki 310 arklio galų pajėgumą, dyzeliniai – 190 arba 235, o iš tinklo įkraunami hibridai nuo 250 iki 320 arklio galių. Galingumas gali priklausyti nuo „Volvo XC60“ gamybos metų, bet po atnaujinimo 2021 metais buvo atsisakyta dyzelių variklių, o visi benzininiai gavo lengvąsias hibridines sistemas.

REKLAMA
REKLAMA

Rinkoje daugiausia modelių su visų varančių ratų pavaromis ir automatinėmis greičio dėžėmis, gerokai retesni su priekiniais varančiais ratais, o ieškant su mechanine greičių dėže gali tekti apsišarvuoti didele kantrybe.

Techninė charakteristika

Bandomas „Volvo XC60“ turi galingiausią dyzelinį variklį, automatinę greičio dėžę ir visų varančių ratų pavarą. Toks derinys turėtų suteikti užtikrintumą ir dinamiką. Iš tikrųjų, variklis dinamiškas, labai lengvai stumia šį krosoverį į priekį, bet tuo pat metu kelia ir tam tikrų abejonių – ar tiek tikrai reikia?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pavyzdžiui, 8 pavarų „Aisin“ gamybos automatinė greičio dėžė pavaras perjungia lėtai, todėl įsibėgėjimas ne visada labai sklandus ir tolygus. Važiuoklė minkšta, užtikrina komfortą, bet važiuojant didesniu greičiu staigesniuose posūkiuose, kėbulas svyra kiek labiau nei norėtųsi. Todėl didelis variklio galingumas gali pasiteisinti nebent ilgose kelionėse važiuojant greitkeliais arba tam tikrose situacijose mieste, kaip ir labai lengvas vairo mechanizmas, todėl azartišku „Volvo XC60“ tikrai nepavadinsi. Bet jis suteikia tai, ko nori daugelis su šeimomis keliaujančių vairuotojų, todėl bendras balansas nėra blogas.

REKLAMA

„Volvo XC60“ yra solidus, „premium“ klasės automobilis ir tai puikiai atsispindi įsėdus į jo vidų. Pirmiausia, jus pasitinka skandinaviškas, minimalistinio stiliaus dizainas. Yra pakankamai nemažas, neblogai veikiantis lietimo ekranas, tačiau jeigu tai bus pirmoji patirtis su būtent šia „Volvo“ multimedijos sistema, tai reikės priprasti prie valdymo. Tačiau įpratus, viskas bus aišku, kaip penki pirštai. Kalbant apie interjero kokybę, viskas atrodo neblogai, galime rasti nemažai kokybiškų, malonių liesti medžiagų. Kai kur yra truputėlį kietesnių, tačiau malonios tekstūros, todėl per daug nenumuša ūpo.

REKLAMA

Šis „Volvo“ yra įveikęs 226 tūkstančius kilometrų. Reikėtų atkreipti dėmesį į odinę sėdynių dalį tokiuose automobiliuose – kartais šonai stipriai apsitrynę ir siūlės truputėlį prairusios, ypač vairuotojo sėdynėje. Taip pat ne visas valdymas labai patogus – rankenėlės perkrautos mygtukais, valdikliais ir sukikliais, todėl prie to reikės priprasti. Sėdėjimo pozicija visai patogi, ypač jeigu mėgstate keliauti ilgus atstumus. Čia turime du porankius, kurie yra vienodame aukštyje, todėl vairą laikysite labai patogiai ir, jeigu prieš jus tiesus, lygus kelias, važiuosite ilgai ir nuobodžiai. Mieste gali būti keblu, nes sukant vairą alkūnė gali kliūti už dešinio aukštesnio porankio. Apskritai automobilis yra patogus, komfortiškas, puikiai tinkamas ir ilgesnėms kelionėms. Žinoma, yra pritaikyta šeimai ir labai saugus”, – komentavo laidos vedėjas Vytenis Kudarauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Volvo XC60“ trūkumai

Nors medžiagos neblogos, tačiau laikas ir kelyje praleisti kilometrai atsispindi surinkimo kokybėje. Važiuojant per kelio nelygumus, galima išgirsti pašalinių garsų, kuriuos skleidžia atsilaisvinusios ir viena į kitą besitrinančios interjero apdailos detalės. Tačiau tai vienintelis ir esminis trūkumas, kurį galima paminėti.

REKLAMA

Bandomas „Volvo XC60 turi „R-line paketą, todėl sėdynės yra kiek standesnės bei siūlo geresnį kūno įtvirtinimą. Jei norite daugiau komforto ir sėdėti minkščiau, reikėtų ieškoti kitos komplektacijos modelio. Tačiau apskritai, vairuotojo pozicija labai patogi ir jauki. Keleiviams, sėdintiems ant galinės sėdynės, vietos nemažai, o bagažinės tūris kiek daugiau nei 500 litrų. Viso to daugeliui turėtų pakakti.

REKLAMA

Esminės, dažniausios bei brangiausios problemos susijusios su dviem sritimis – elektronika ir varikliais. Pastarieji, tiek benzininiai, tiek dyzeliniai, dažnai verčia keliauti į servisą dėl degalų purkštukų gedimų, didelių tepalų sąnaudų, kurios gali būti susijusios su trūkusiais stūmokliais, ne itin ilgaamžėmis turbinomis.

Rečiau, bet problemų sukelia ir vakuumo sistema. Elektronika gali tapti rimtu nervų išbandymu, nes multimedijos sistemos gali užstrigti taip, kad padės tik autorizuotas servisas, kartais neįsijungia galinio vaizdo kamera. Dažnai vairuotojai skundžiasi įvairiais smulkiais elektronikos sutrikimais, kurie ne tik erzina, bet jų pašalinimas kainuoja. Tačiau pirmiausia, patikrinkite akumuliatoriaus įkrovą. Neretai būtent jis yra daugelio problemų priežastis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antros kartos „Volvo XC60, net ir nebūdamas naujausiu pasirinkimu rinkoje, vis dar nėra morališkai pasenęs. Tačiau egzemplioriai su rida, kuri artėja prie 300 tūkstančių ribos arba ją jau viršijo, gali pradėti kelti problemas, kurių nenorite. Tačiau jei rasite tvarkingą, gerai prižiūrėtą egzempliorių, tai gali būti puikiu pasirinkimu, ypač jei ieškote komfortiško, saugaus ir puikiai šeimos poreikius patenkinančio, „premium lygio krosoverio.

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

REKLAMA
jokio objektivumo,marketingo aukos
volvo xc70-xc60-xc90 2,4 dizeliai geriausi iki 2012 metu ! Komplektacija SUMMUM arba R-DIZAINAS . Nuo 2012 visiskas meslas ypac kebulas, masinai keli metai rudyja, metalas plonas , kas isliko is volvo tai tik varikliai 2,4-D4 ir D-5. Patikrinta ant savo kailio skandinavijoje
Xc60 atvazinejau 7 metus. Is servisu neislysdavau, nors pirkau apynauji benzina 2,5l su 43 000 rida. Byrejo viskas kas imanoma. Daugiau net i Volvo puse paziurejus nukrato. Jau 1m turiu nauja Lexus. No problem
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų