Šimtametė, vardu Patricija, buvo rezervavusi suaugusiajam skirtą vietą, tačiau pasijuokė iš incidento su sumišusia lėktuvo įgula, skelbia portalas „Business Insider“.
Patricija, pasakojo BBC: „Buvo juokinga, kad jie manė, jog esu tik mažas vaikas, o aš esu sena dama!“
Tai ne pirmas kartas, kai moters vietoje tikimasi kūdikio
Patricija, kuri kasmet skrenda aplankyti šeimos, sakė, kad oro linijų „American Airlines“ užsakymų sistema, regis, negalėjo apdoroti fakto, kad ji gimė 1922 m., o ne 2022 m.
„Mano dukra internetu rezervavo bilietą, o sistema oro uoste manė, kad mano gimimo data yra 2022 m., o ne 1922 m.“, – sakė ji.
Per ankstesnę kelionę, kaip pranešė BBC, dėl šios klaidos oro uosto darbuotojai Patriciją po skrydžio pasitiko be iš anksto paruošto neįgaliojo vežimėlio, manydami, kad jie tiesiog perneš kūdikį per terminalą.
„Tas pats nutiko ir pernai, jie taip pat laukė vaiko, o ne manęs“, – sakė Patricija.
Ji turėjo laukti lėktuve, kol visi kiti keleiviai išlips, per tą laiką jai buvo atvežtas neįgaliojo vežimėlis, pranešė BBC.
„Norėčiau, kad jie sutvarkytų savo sistemą, nes mano vargšė dukra turėjo nešti visą mūsų bagažą ir drabužius beveik kilometrą nuo vienų vartų iki kitų“, – sakė ji.
Sistemų automatizavimas
Aviakompanijos vis dažniau automatizuoja savo sistemas, kad veikla būtų veiksmingesnė, o keleiviai dažniausiai džiaugiasi technologijų teikiamais patogumais keliaujant.
This little baby and this old lady just met on a plane I was on and this was the outcome. I died from cuteness overload 😭 pic.twitter.com/svT2NRfz1t
— Parma John 🧀 (@AnthonyFondale) November 21, 2018
Naujausiame kasmetiniame „American Customer Satisfaction Index“ tyrime išmaniųjų programėlių paslaugos, paprastas užsakymų atlikimas ir oro linijų interneto svetainės buvo veiksniai, kuriais klientai buvo labiausiai patenkinti keliaudami su JAV oro linijų bendrovėmis.
Tačiau, nors dėl technologijų veikla paprastai tampa sklandesnė ir veiksmingesnė, dažnai pasitaiko trikdžių, dėl kurių dažnai nukenčia pažeidžiamesni keleiviai, turintys specialių reikalavimų.
Įvairūs techniniai gedimai lemia rimtus kelionių trikdžius
Praėjusį rugpjūtį dėl Jungtinės Karalystės nacionalinės automatinės skrydžių planavimo sistemos gedimo oro eismo kontrolieriai skrydžius tvarkė rankiniu būdu. Dėl šios problemos visoje Europoje buvo atšaukta daugiau kaip 1,5 tūkst. skrydžių.
2022 m. 12 tūkst. „American Airlines“ skrydžių liko be pilotų, nes dėl gedimo jie galėjo atsisakyti užduočių. Oro linijų bendrovė turėjo pasiūlyti pilotams trigubą darbo užmokestį, kad padengtų jų patirtus nuostolius.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!