• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dakaro ralio dalyviai šiandien įveikę pirmąją maratoninio etapo dalį. Kai kuriems sportininkams 437 kilometrų ilgio ruožas tapo galimybe įsiveržti į priekį ar prasibrauti į greičiausiųjų dešimtuką. Štai, puikus to pavyzdys – Benediktas Vanagas ir Vaidotas Žala. Jie šiandien finišavo atitinkamai 8-oje ir 10-oje pozicijose, ir tokiu būdu pakilo bendroje Dakaro ralio įskaitoje.

Dakaro ralio dalyviai šiandien įveikę pirmąją maratoninio etapo dalį. Kai kuriems sportininkams 437 kilometrų ilgio ruožas tapo galimybe įsiveržti į priekį ar prasibrauti į greičiausiųjų dešimtuką. Štai, puikus to pavyzdys – Benediktas Vanagas ir Vaidotas Žala. Jie šiandien finišavo atitinkamai 8-oje ir 10-oje pozicijose, ir tokiu būdu pakilo bendroje Dakaro ralio įskaitoje.

REKLAMA

Su automobiliu Dakaro ralyje taip pat dalyvaujantis Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno ekipažas šiandienos greičio ruožą šiandien baigė gerokai nutolę nuo savo tautiečių. Jie pirmąją maratoninio etapo dalį baigė 68-oje pozicijoje.

V. Jurkevičius prisimindamas šiandienos dieną, iškart paminėjo, jog ekipažas greičio ruožo pradžioje susidūrė su netikėtais technikos gedimais: „Išmėtė klaidą, jog kuro slėgis per mažas“

REKLAMA
REKLAMA

Lenktynininkas pasakojo, jog automobilyje įrengto kompiuterio įspėjamieji pranešimai paskatino ekipažą sustoti ir galvoti ką reikėtų daryti toliau. Iš pradžių sportininkai pradėjo ieškoti atsakymų automobilyje buvusiose instrukcijose, tačiau, galiausiai, lenktynininkams reikėjo kreiptis į komandos technikus. Vis dėlto, net ir išsitraukus palydovinį telefoną, ekipažo nariams, dėl ryšio problemų, niekaip nepavyko susisiekti su komandos nariais.

REKLAMA

„Mes toje vietoje prastovėjome maždaug 10-15 minučių“, – sakė V. Jurkevičius.

Tikėdami, jog šios klaidos buvo atsitiktinės, lenktynininkai toliau tęsė važiavimą greičio ruože, kol prietaisų skydelis vėl nepradėjo rodyti įspėjamųjų pranešimų apie degalų slėgį.

Bendromis jėgomis sportininkai ieško pagalbinės informacijos instrukcijose, ieškoti kur slypi galimos problemos, mat įspėjamieji pranešimai apie degalų slėgį atsirasdavo tik važiuojant trasoje, o ne stovint vietoje.

REKLAMA
REKLAMA

Nors lietuviai trasoje dėl šio gedimo prarado nemažai laiko, tačiau V. Jurkevičius pasakoja, jog šiandien didžiausiu iššūkiu tapo didelės kopos, kuriose sportininkas, iki šiol jaučiasi nejaukiai.

„Man asmeniškai, ten sekėsi prastai. Per kopas važiuoti dar labai baisu. Stojome prie kopų sumažinti padangų slėgį, tai ir ten praradome nemažai laiko. Ir tada paskutinius 50-60 kilometrų važiavome tokiais išmaltais keliais, net negalėjau patikėti, jog mašinos važiuoklė gali taip veikti“, – pasakojo V. Jurkevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Apibendrinamas šiandienos greičio ruožą, sportininkas sakė, jog rytoj laukia ne ką lengvesnė diena. Šiandien praradę maždaug valandą, antradienio greičio ruožą jie pradės važiuodami paskui sunkvežimius.

„Vėl dulkėse važiuosime“, – pridūrė jis.

Daugiau naujienų apie Dakaro ralį – specialioje rubrikoje „Dakaras 2024“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų