Lenktynininkas po finišo kalbėjo, kad greičio ruože buvo visko: akmenuotą trasą keitė smėlėti horizontai, o juos kopos, tad dėl nuolat besikeičiančios dangos teko keisti ir ritmą.
„Startavome iš 24-os pozicijos, tad pradžioje turėjome reikalų su dulkėmis. Teko jungti kovinį režimą ir lenkti nemažai priešininkų. Rezultatas – solidi startinė pozicija rytojui ir pagerinta vieta bendroje įskaitoje“, – komentavo B. Vanagas.
Šiame etape buvo itin svarbu išlaikyti automobilį sveiką, maratono metu technikai automobilio aptarnavimui ir paruošimui kitos dienos startui turi vos 2 valandas. Tai reiškia, kad sudėtingesnis gedimas gali nulemti ne tik artėjančios dienos, bet ir visų lenktynių eigą.
Benediktas Vanagas džiaugėsi, kad į technikų rankas perdavė praktiškai sveiką „Toyota GR DKR Hilux“. „Truputį nukentėjo priekinės grotelės važiuojant per krūmynus, bet tai tik kosmetika“, – pasakojo B. Vanagas.
Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno ekipažas trečią etapą įveikė per 5 val. 17 min ir 33 sek. ir preliminariai išsirikiavo 43-oje vietoje.
Po trumpo automobilio serviso lenktynininkų automobiliai bus pristatyti į uždarą parką (parc ferme), o sportininkai bei technikai ir likusi komandos dalis patrauks į skirtingas stovyklavietes ir susitiks iki antradienio vakarą.
Antradienį dalyvių laukia antroji, kiek trumpesnė, bet, anot organizatorių, greitesnė ir navigacijos iššūkių kupina maratono dalis – 299 kilometrai vedantys į „datulių miestą“ Al-Hofuf oazę. Taip pat žadamas itin gražus finišas, kadangi paskutinius greičio ruožo kilometrus vainikuos kopos.
Daugiau naujienų apie Dakaro ralį – specialioje rubrikoje „Dakaras 2024“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!