Romainas Grosjeanas: lenktynės buvo įdomesnės su greičiau nusidėvinčiomis padangomis

„Lotus“ pilotas Romainas Grosjeanas mano, kad dabartinės „Pirelli“ padangos pakankamai nenusidėvi, o tai turi įtakos lenktynių įdomumui, rašo F-1.lt

Kai 2014 m. buvo pereita prie V6 turbo variklių, minėtoji kompanija sukūrė kietesnės sudėties padangas, o šiemet pakoregavo bei sustiprino galinių padangų konstrukciją.

R. Grosjeano teigimu, dabar sportininkai mažiau galvoja apie padangas ir jų būklę. Anot prancūzo, dėl to sumažėjo galimybių lenkti varžovą trasoje.

„Dabar yra visiškai kitaip nei buvo prieš 2-3 metus. Tavo vairavimo stilius tuomet turėjo įtakos padangų nusidėvėjimui. Man labiau patiko tada, kai patys turėjome daugiau galvoti apie padangas“, – kalbėjo R. Grosjeanas.

„Jei lenktynių pradžioje nebūdavai agresyvus, vėliau turėdavai pranašumą prieš kitus pilotus, galėdavai sukurti lenkimo manevrą. Jei priekyje važiavęs pilotas paslysdavo, tu įgaudavai pranašumą. Dabar jei nutinka taip, jog paslysta priekyje važiuojantis varžovas, dažniausiai tau nutinka tas pats, tad išnyksta galimybė įgyti pranašumą.“

REKLAMA

„Dabar visi važiuoja ant padangų galimybių ribos. Nebėra taip, jog važiuodamas paskui kitą pilotą gali įgyti pranašumą.“ Ilgiau tarnaujančios padangos nesukuria daugiau progų lenkti R. Grosjeano nežavi žmonių siūlymai čempionate naudoti ilgiau tarnaujančias ir greit nenusidėvinčias padangas. Anot prancūzo, paskutinės kelios lenktynės, kuomet buvo stojama tik po vieną kartą, parodė, jog tvirtesnės padangos nesukuria papildomų progų lenkti varžovą.

„Lenktynės Austrijoje buvo geras pavyzdys. Varžybų pradžioje važiavau paskui Sergio Perezą. Ant jo bolido buvo sumontuotos minkštos sudėties padangos, o ant mano pačios minkščiausios. Sukibimo atžvilgiu, turėjau pranašumą. Tačiau net ir tokiu atveju negalėjau jo aplenkti, kadangi kiekvieną kartą labiau prie jo priartėjus, padangos perkaisdavo ir prarasdavo sukibimą su trasa. Tad negalėjau jo aplenkti.“

„2012-2013 metais, kuomet padangos nusidėvėdavo gana greitai, suprastėjus jų būklei suprastėdavo ir sukibimas su trasa. Tad iš paskos važiuojantis pilotas galėdavo situaciją pakreipti savo naudai.“

„Dabar nusidėvėjimas yra gana nuoseklus. Važiuodamas paskui kitą bolidą prarandi prispaudžiamąją jėgą, tad slidinėji labiau trasoje, taip prarasdamas daugiau sukibimo. Tai itin apsunkina galimybes aplenkti varžovą.“

Daugiau naujienų skaitykite  F-1.lt


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų