Pusryčiai – svarbiausias dienos valgis 10 receptų, kurie privers pamilti pusryčius

 „Pusryčiai – svarbiausias dienos valgis“. Šią frazę, net neabejoju, jog esate girdėję daugelis iš jūsų ir tai yra absoliuti tiesa. Tik atsikėlus, pirmiausia, reikėtų išgerti stiklinę vandens, o pusvalandžio bėgyje yra būtina ir sočiai papusryčiauti, nes pusryčiai „įsuka“ visą mūsų virškinimą.

10

(10 nuotr.)
FOTOGALERIJA. NUOTRAUKOS: dešimt patiekalų pusryčiams, kurie privers apsilaižyti pirštus

Praleidus pirmąjį dienos valgymą sulėtinsime medžiagų apykaitą, po pietų jausimės mieguistai, o vakare, greičiausiai, tai kompensuosime persivalgymu. Maistas ryte turėtų mums ne tik suteikti energijos puikiai dienos pradžiai, bet ir suteikti sotumo jausmą, todėl pusryčiai turėtų būti praturtinti angliavandeniais bei turėti baltymų. Todėl neveltui, dauguma mitybos specialistų rytais pataria valgyti avižinę košę. Atrodytų, jog valgyti kas rytą tą patį maistą yra neįmanoma, nes tai greit pabosta, tačiau paneiksiu tokį požiūrį, pateikdama jums netgi 10 skirtingų, paprastų variantų, kaip paįvairinti bei pasiskaninti tas pačias avižas, užpilamas paprasčiausiu verdančiu vandeniu.

1. 50g verdančiu vandeniu užpiltų avižų su pusės obuolio skiltelėmis, nektarino gabaliukais, šilaauogėmis ir cinamonu ant viršaus.

REKLAMA

 

2. 50g avižų su cinamonu, užpiltų verdančiu vandeniu su pora šaukštų graikiško jogurto, kokoso drožlėmis ir vienu iš vasaros džiaugsmų – mėlynėmis.

 

 

3. 50g avižų su kakavos milteliais (košę paverčiančiis tarsi šokoladine), užpiltų verdančiu vandeniu ir paskanintų daugybe aviečių ir šiek tiek saulėgrąžų bei sezamo sėklomis.

 

5. O čia nesaldus variantas. 30g verdančiu vandeniu užpiltų avižų, o tuomet keptų keptuvėje ant purškiamo aliejaus su vienu pilnu kiaušiniu ir penkiais šaukštais kiaušinio baltymų.

 

6. Dar vienas šokoladinės košės variantas. . 50g avižų su kakavos milteliais užpiltų verdančiu vandeniu, paskanintų avietėmis, nektarinu ir kokoso drožlėmis.

 

7. Avižos su džiovintomis spanguolėmis, sezamo sėklomis, cinamonu ir šaukšteliu natūralaus riešutų sviesto.

 

8. 50g verdančiu vandeniu užpiltų avižų su vienos didelės slyvos skiltelėmis, raudonaisiais serbentais, saldikliu ir cinamonu.

 

 

9. Dar vienas variantas tiems, kurie nenori pusryčiauti saldžiai. 50g avižų, užpiltų verdančiu vandeniu, kartu su omletu iš trijų kiaušinio baltymų ir vieno trynio, paskanintų sezamo sėklomis.

 

10. Na, ir paskutinis, labai paprastas ir elementarus variantas pasiskaninti avižas. Saldiklis, braškės ir šilaauogės.

 

 

 

 

 

 


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų