• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antradienį Dakaro ralio dalyviams teko įveikti 436 kilometrų ilgio greičio ruožą. Šios dienos rytą organizatoriai tvirtino, jog dalyviai turės išlikti budrūs ir atsargūs, jog išvengtų netikėtų padangų pradūrimų.

Antradienį Dakaro ralio dalyviams teko įveikti 436 kilometrų ilgio greičio ruožą. Šios dienos rytą organizatoriai tvirtino, jog dalyviai turės išlikti budrūs ir atsargūs, jog išvengtų netikėtų padangų pradūrimų.

REKLAMA

Didžiulę patirtį tokio pobūdžio varžybose sukaupęs Gintas Petrus kartu su jam talkinančiu šturmanu Jose Marques šiandienos greičio ruožą baigė 39-oje pozicijoje.

„Lengva nebuvo. Ryte teko važiuoti per šlapias kopas, kur ratai veliasi ir automobilis nenori judėti. Galiniai amortizatoriai vėl prastai dirbo kopose - pakaitus tepalui prasideda su jais problemos“, – pirmąją greičio ruožo atkarpą apibūdino G. Petrus.

„Paskui uolos ir akmenys, susimaišę su smėliu. Pabaigoje – dar ir paini navigacija. Retai klystantis Jose šįsyk pametė vieną WP. Žodžiu, devintas greičio ruožas buvo pilnas Dakaro kokteilis“, – pridūrė sportininkas.

REKLAMA
REKLAMA

„Buvo daug lenkimų - lenkė ir Voras, lenkė ir Vorą, nes važiuojant per kupstus bagiukai-žiogeliai straksi greičiau už mus. O ir dulkių labai daug, nes šlapias smėlis – giliau ir išlenda tik kai pravažiuoja daug mašinų, ypač fūrų.“

REKLAMA

Bet svarbiausia – etapas įveiktas be rimtų strigimų ir be techninių problemų. Net ir ratai visi sveiki. Ekipažas keliauja ilsėtis prieš 10-ąjį greičio ruožą ryt. Sunku patikėti, bet iki finišo liko vos trys etapai“, – dieną apibendrina G. Petrus.

Šiandienos greičio ruožą panašiai apibūdino ir G. Petraus šturmanas Jose Marques.

„Šiandien yra viena tų dienų, kai rašyti kažką nėra jokio noro, nebent pykti ant visos organizacijos. Greičio ruožas prasidėjo puikiomis kopomis, sudėtingomis įkalnėmis ir įspūdingais tarpekliais, kas reikalavo rimto vairavimo ir navigavimo. Nuo pat pradžių Gintas pajuto, kad automobilis turi mažiau jėgos kopti į kopas ir jas įveikti buvo sunkiau; Jis ir mechanikai mano, kad variklis artėja prie savo gyvavimo pabaigos. Pažiūrėsime, ką dar galime išspausti...“

REKLAMA
REKLAMA

„Įpusėjus greičio ruožą, stengdamiesi neperspausti variklio laipiojimais po kopas, nukirtinėdami kampą prašokome giliai dauboje buvusį waypointą. Nenorėdami prarasti dar daugiau laiko ir užkankinti variklio nutarėme negrįžinėti. Tokie buvome ne vieni - su šia dilema susidūrė gal 30 automobilių...“

„Po užvakarykščių nesėkmių, kai stojome tvarkyti pabėgusio rato, nebeturime šansų bendroje įskaitoje užimti aukštesnės vietos, tad mūsų prioritetas yra nepatiriant per daug žalos pasistengti pasiekti finišą.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Nuo greičio ruožo vidurio iki pabaigos važiavimas tapo kitokiu. Kopas pakeitė trialas su dešimtimis kilometrų antru bėgiu, manevruojant tarp įvairiausio dydžio uolų, akmenuotų plynių, persipinančių su minkšto smėlio plotais, kur negalėjome rimčiau pripūsti padangų, nes tikrai būtume jas pradūrę. Mažiau prisipūtę taip pat rizikavome ir, manau, tai stebuklas, kad nepradūrėme nė vieno rato.“.

REKLAMA

Trečiadienį organizatoriai tikrai neleis sportininkams atsipalaiduoti – jiems reikės įveikti kilpinį greičio ruožą, kurį sudarys 371 kilometras, o taip pat ir 241 pervažiavimų. Dalyviams teks naviguoti itin akmeningomis Al Ulos miesto apylinkėmis, tad vėl teks meistriškai derinti atsargumą su greičiu.

Dakaro ralio naujienos – atskirame polapyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų