Išbandyti bei tiksliau įvertinti labai įvairius ir kartu labai skirtingus 35 automobilius, dalyvaujančius tradiciniame, jau septynioliktą kartą surengtame „Metų automobilio 2014” konkurse, pajusti ne tik jų privalumus, bet ir skirtumus, padeda bandymuose į kuro bakus pilami vienodi degalai ir vienodos, saugiausios žieminės padangos, teigiama pranešime spaudai.

Jau daugelį metų padangomis aprūpina „Continental“ - vienas iš keturių pasaulio padangų gamybos lyderių ir vienas iš trijų didžiausių įvairių komponentų ir agregatų automobilių gamintojams tiekėjų.

Padangos keičia automobilį – tuo ne sykį galėjo įsitikinti ir Lietuvos „Metų automobilio“ konkurso vertinimo komisijos nariai.

Vienodi automobiliai, apauti to paties gamintojo, tačiau skirtingų tipų padangomis, kelyje gali atrodyti tarsi tarpusavyje neturintys nieko bendro. Bene geriausiai tuo buvo galima įsitikinti pernai, „Nemuno žiedo“ trasoje bandant konkursui pateiktus „Toyota GT 86“ ir „Subaru BRZ“. Šie du sportiški kupė yra identiški, tačiau vienas jų buvo su dideliam greičiui pritaikytomis žieminėmis „Continental ContiWinterContact TS 810“ padangomis, o kitas – minkšto mišinio „ContiVikingContact 5“.

REKLAMA

Važiuojant šlapiu asfaltu, „greitos“ žieminės padangos leido efektyviai mėgautis išskirtinėmis automobilio valdymo galimybėmis, tačiau minkštosios žiedinėje trasoje nuolat slydo. Pastarosios buksavo, net įjungiant ketvirtąją pavarą, tačiau dėl to kaltinti galima nebent netinkamai parinktas padangas. Situacija visiškai pasikeistų abiems automobiliams važiuojant žiemos keliu – ledo arba sniego danga. Tuomet minkštosios „ContiVikingContact 5“ tikrai nepaliktų šansų „ContiWinterContact TS 810“ padangoms.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų