• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Autoplius Fast Lap” lenktynių rato įveikimo rekordas „Nemuno žiedo” trasoje priklauso profesionaliam grindų klojikui iš Latvijos, kuris lenktynėse dalyvauja skolintu „Lotus Exige”, o į darbą važinėja dyzeline praėjusiame amžiuje pagaminta „Škoda”. Kur čia šuo pakastas?

REKLAMA
REKLAMA

Juk „Autoplius Fast Lap” lenktynėse galima regėti eilę galingų automobilių, pradedant „Mitsubishi Lancer Evo VIII” su 656 AG, baigiant „Nissan 200SX” su vos 550 AG. Ir visi jie labai greiti, teigiama pranešime spaudai.

REKLAMA

Tačiau šios trasos rekordas „Autoplius Fast Lap” konfigūracijoje nepriklauso „kam virš 500 AG” klubo nariui. Būtent latvis Mareksas Matvejevsas, su kiek daugiau už pūkinę pagalvę sveriančiu 280 AG galios „Lotus Exige” yra šio rekordo autorius. Jo laikas - 1 min. 16,497 sek.

REKLAMA
REKLAMA

Kas jis tas profesionalus parketo klojikas ir rekordo savininkas latvis Mareksas Matvejevsas? Nuo 1998 m. jis po truputį tolo nuo savo amato klojant parketlentes ir kišo nagus prie autosporto. Pats varžėsi įvairiausiose lenktynėse – daugumą jų laimėjo - ir garaže kūrė sportinius automobilius kitiems bendraminčiams. Šiandien Mareksas parketą, turbūt, klotų tik mainais į kokį greitą sportinį automobilį. Jo dirbtuvėse kabo ilgas darbų sąrašas ir grįžti prie parketo biznio nėra reikalo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tai, kad Mareksas nelaimėjo praėjusių metų čempionato, gali būti paaiškinama tik karštu latvio būdu. Važiuodamas ne savo automobiliu (draugas pasiūlė pats), jis padarė keletą klaidų pačiose svarbiausiose vietose. Tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje, sakytų Marekso konkurentai. Namo jis išvažiavo su gerokai mažesnėmis taurėmis, nei planavo.

REKLAMA

Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad profesionalus grindų klojikas, puikus mechanikas ir labai greitas lenktynininkas 2013-ųjų sezoną pasitinka su paprastu kaip du kart du tikslu – nugalėti viską.

Marekas su kitais 79 lenktynininkais „Autoplius Fast Lap” lenktynių sezoną pradės gegužės 18 d. Kačerginės „Nemuno žiedo” lenktynių trasoje.

REKLAMA

Video siužetas apie latvį Mareksą Matvejevsą

Prisegtų nuotraukų autoriai – Egidijus Babelis ir Algirdas Venskus (nurodyta nuotraukos pavadinime). Apie „Autoplius Fast Lap“

Prieš penkis metus Baltijos šalims pristačiusi pasaulyje itin populiarų „Time attack“ varžybų tipą, „Autoplius Fast Lap“ komanda sėkmingai organizuoja lenktynes Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Kiekvienais metais šioms lenktynėms registruojasi daugiau nei šimtas dalyvių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Time attack“ grupėje lenktynininkai skirstomi į „Street“ ir „Pro“ klases. Pirmoje varžosi automobiliai be saugos lankų – jiems parengiama saugesnė trasa. „Pro“ klasės automobiliai yra aprūpinti saugos lankais ir kita saugumo įranga. „Autoplius Fast Lap“ lenktynių organizatoriai džiaugiasi, kad per penkerius metus dešimtys lenktynininkų, įvertinę automobilių sporto pavojus, automobiliuose sumontavo saugos lankus ir persikėlė į „Pro“ klasę, kuri gausumu jau lenkia mėgėjišką „Street“ klasę.

Prieš du metus prie „Time attack“ lenktynių buvo prijungta ir kontaktinių lenktynių „Race“ grupė. Šių lenktynių metu dalyviai varžosi ne laikui, o dėl pozicijų. Tai – klasikinių lenktynių formatas, kuris puikiai papildo „Autoplius Fast Lap“ renginį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų