Ant Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) klubų marškinėlių jau kitą sezoną galima bus išvysti reklamą, skelbia JAV žiniasklaida, remdamasi lygos atstovų pranešimais.
Pirmiausia reklamos turėtų atsirasti ant marškinėlių priekio, po komandos pavadinimu. Ši naujovė turi dar sulaukti NBA komandų vadovų palaiminimo. Planuojama balsavimą surengti gegužę.
Didžiausia šios naujovės problema – pajamų iš reklamos ant marškinėlių procento nustatymas. Situacija yra tokia, kad NBA ekipos planuoja biudžetą metams į priekį, todėl negali su rėmėjais sudaryti ilgalaikių sutarčių. Tai reiškia, kad norint gauti stabilias pajamas iš rėmėjų, reikės biudžetą suplanuoti bent jau dviems sezonams į priekį.
NBA klubų vadovai linkę pritarti reklamų atsiradimui, nes taip galėtų suburti didesnį biudžetą. Tiesa, kai kurios komandos neketina „žaloti“ savo aprangų reklamomis.