„Nusprendžiau, kad reikia panaudoti kažkokią tai patirtį tiek iš automobilių sporto, tiek iš verslo pusės, apjungti bendraminčius ir gal kažkas iš to „gautųsi“, – TV3 žinioms sakė trasos iniciatorius Jonas Karklys.
O panašu, kad gali „gautis“. Tiesa, kalbant apie naujus sporto kompleksus Lietuvoje, sunku atsiriboti ir nuo vienos opiausių šalies problemų sostinėje – Nacionalinio stadiono ir jau tris dešimtmečius trunkančių jo statybų.
„Čia įvairių dabar spekuliacijų yra, kad, na, čia gali būt panašiai kaip su Nacionaliniu stadionu ir panašiai. Aš manau, kad situacija yra kitokia, manau, kad ji – realistiška. Žinau pakankamai nemažą dalį tų žmonių, kurie prisidėjo, ir tą žmogų, kuris apskritai tą idėją sugeneravo“, – teigė Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentas Egidijus Janavičius.
Trasos iniciatoriai – verslininkai, sukūrę milijoninius verslus, patys aktyviai dalyvaujantys automobilių sporte. Būtent tai ir teikia optimizmo, kad naujasis centras Lietuvoje bus universalus ir pritaikytas visiems šio sporto fanams.
„Tai aš tikiuosi, kad kitų metų pabaigoje mes jau turėsime bent vienos trasos asfaltą. Gal dar nebus pastatų, bet jau galbūt galėsime įveikti pirmuosius ratus, o tikėtina, pirmas pilnas sezonas galėtų prasidėti 2027-ųjų pradžioje“, – J. Karklys.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!