• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šį savaitgalį Kuršėnų autodrome vyksta visos paros elektromobilių lenktynėse – jose čempiono titulą ginanti komanda pirmauja iki lenktynių pabaigos likus 6 valandoms. Komandos vadovo teigimu su kilusiais iššūkiais iki šiol susitvarkyti pavyko, bet kova dar priešaky.

Šį savaitgalį Kuršėnų autodrome vyksta visos paros elektromobilių lenktynėse – jose čempiono titulą ginanti komanda pirmauja iki lenktynių pabaigos likus 6 valandoms. Komandos vadovo teigimu su kilusiais iššūkiais iki šiol susitvarkyti pavyko, bet kova dar priešaky.

REKLAMA

„Freor thinking green powered by MyBee“ komandos vadovas Edvinas Kriščiūnas pasakoja, kad su iššūkiais jie susidūrė dar net neišaušus lenktynių rytui.

„Norėjome lenktynėse startuoti automobiliu su iki 100 proc. įkrauta baterija. Tam reikėjo iš anksto pasirūpinti krovimu ir iki lenktynių vietos – Kuršėnų autodromo – automobilį nusigabenti užkėlus ant priekabos. Atrodė, kad tai paprasta užduotis, tačiau lenktynių rytą netikėtai susidūrėm su nenumatyta problema. Pasirodo, kad naktį pasiekusi 97 proc. įkrovą, automobilio baterija nustojo krautis, taip ir nepasiekusi mums reikalingo maksimumo, nes automobilis nuo gamyklinio įkrovimo niekada nebuvo pilnai įkrautas ir pradėjo „ožiuotis“.

Ryte nebeturėjom laiko krauti automobilio, tad užkėlėme jį ant priekabos ir leidomės į kelią. Dar kartą pasikrauti automobilį stojome pakeliui į autodromą ir šį kartą automobilio ožius nugalėti pavyko – įkrovėme bateriją iki 100 proc.“, – pasakoja E. Kriščiūnas.

REKLAMA
REKLAMA

Jis tęsia, kad lenktynėse jų laukė kiti iššūkiai – prognozavo lietų, o komandos naujoji TESLA yra varoma galiniais ratais. Šlapioje trasoje tai virsta trūkumu, nes prarasti automobilio kontrolę rizika gerokai didesnė nei visų varomų ratų atveju. Be to, kaip paaiškėjo komandai buvo skirta ta krovimo stotelė, kuri buvo nepalankiausia dėl aštraus posūkio į ją įvažiuojant ir priešingoje elektromobilio pusėje esančio krovimo lizdo.

REKLAMA

„Kaip parodė 16 lenktynių valandų ir beveik visą laiką jų metu pliaupęs lietus – šlapia ir slidi trasa kelia savų iššūkių, bet mūsų vairuotojai iki šiol puikiai su jais tvarkėsi. Ir didesnių problemų lietus mums nesukėlė. Kaip ir elektros krovimo stotelė, kuri iš pradžių mums buvo neparanki, bet su komanda suradome tinkamą privažiavimo prie jos trajektoriją, kuri išsprendė pirminę problemą“, – sako E. Kriščiūnas.

Kvalifikacija ir lenktynės – skirtingos istorijos

Kvalifikacijoje likusi 7-ta, praėjus trečdaliui lenktynių laiko komanda užėmė lyderio poziciją pagal įveiktus ratus, kurių didžiausias per parą įveiktas skaičius ir lems pergalę. Naktį kovoję su šoniniu vėju ir lietumi bei šiomis sąlygomis stengdamiesi palaikyti energijos suvartojimo efektyvumą, komanda rytą pasitiko vis dar būdama lyderio pozicijoje.

REKLAMA
REKLAMA

„Pradėję iš ne itin palankios startinės pozicijos, važiavome reguliuodami savo tempą priklausomai nuo sąlygų trasoje ir svarbiausia – kaip įmanoma efektyviau, kad nepatirtume didelių nuostolių, kuriuos vėliau kompensuoti gali būti labai sunku. Sekėme orų prognozes ir savo apsilankymus krovimo stotelėse derinome prie to laiko, kai dėl stipraus lietaus krisdavo

visų dalyvių tempas. Iki šiol sekėsi išpildyti savo strategiją, bet laukia dar 6 lenktynių valandos ir daug taktinių sprendimų, tad kova dėl titulo priešaky“, – priduria komandos „Freor thinking green powered by MyBee“ vadovas E. Kriščiūnas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų