Kačerginės „Nemuno žiede“ praūžusios 555 km varžybos paskelbė šių metų Lietuvos automobilių žiedinių lenktynių sezono pabaigą. Visą savaitgalį vykusiame „Grand Finals“ renginyje paaiškėjo greičiausi iš greičiausiųjų. Bene daugiausiai nugalėtojų ir prizininkų titulų pelnė kauniečių komanda, jau trečiąkart šiemet triumfavusi ilgų distancijų lenktynėse, teigiama pranešime spaudai.
Dar prieš varžybų startą pagrindiniais favoritais laikyti „Radical SR5“ lenktyninį bolidą vairuojantys Arūnas Granskas ir Rokas Steponavičius sirgalių lūkesčius pateisino su kaupu. Šiam tandemui įveikti 166 „Nemuno žiedo“ trasos ratus (555 km) prireikė tik kiek daugiau kaip 4 valandų. Maža to, po paskutinio pilotų apsikeitimo prie vairo sėdęs R. Steponavičius artėjant finišui dar pagerino savaitgalio trasos rekordą, vieną ratą nuvažiavęs per 1 min. 17 sek.
Tiesa, nors A. Granskas laimėjo lenktynių kvalifikaciją, priešstartinėje rikiuotėje „GSR-Telšių statyba“ komandos automobilis buvo nustumtas į dešimtą vietą. Tokį verdiktą priėmė teisėjai, įvertinę, kad šeštadienio treniruotėse ir kvalifikaciniuose važiavimuose dalyvavo tik vienas vairuotojas. R. Steponavičius prie komandos prisijungė sekmadienį ryte. Tačiau daugelio varžovų „Formule“ pramintas išskirtinės išvaizdos bolidas jau po pirmų penkių ratų išsiveržė į priekį ir lyderio pozicijų neužleido iki pat finišo. Prieš ilgų distancijų lenktynes A. Granskas padarė solidų „apšilimą“ tuo pačiu sportiniu automobiliu sudalyvavęs Lietuvos ir Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatų etapuose. Kaunietis nugalėjo abejose varžybose.
„Po tokios sėkmingos dienos tegaliu pasakyti labai trumpai: aš myliu „Radical’ą“! Tai automobilis, suteikiantis daug puikių emocijų. Esu tikras, kad šito vardo mes dar ilgai neišsižadėsime ir kitąmet taip pat važiuosime tik „radikaliu“ automobiliu, bet čia palikime dar šiek tiek intrigos“, – po lenktynių kalbėjo A. Granskas, sekmadienį prie bolido vairo iš viso praleidęs apie 4 valandas.
Tuo metu jo komandos draugas R. Steponavičius paskutiniuose 555 km lenktynių kilometruose kovojo nebe su varžovais, bet pats su savimi. Paskutinėje varžybų dalyje smarkiai pašlijo lenktynininko savijauta. Iškart po finišo jį apžiūrėję greitosios pagalbos medikai trasos rekordininkui pasiūlė gerai pailsėti.
Vis tik po apdovanojimų ceremonijos, rankose spausdamas iškovotą nugalėtojų taurę, sportininkas atgijo: „Dabar visi negalavimai jau užmaršty. Reikia džiaugtis tuo, kas nuveikta. Pagaliau baigėme lenktynes be jokių problemų. Šis automobilis mums tarnauja jau antrus metus. Pernai nieko įspūdingo su juo neparodėme, nedaug ir tenuvažiavome, o šiemet viskas klostėsi geriau. Laimėjome visas trejas 555 km lenktynes Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Pagaliau supratome, kad Baltijos šalių trasos nėra tokios lygios, kaip kiti garsūs Europos autodromai, todėl automobilis reikalauja ypatingos priežiūros, nes per tuos nelygumus vis kas nors lūžta ar genda. Tikiu, kad kitąmet su savo patirtimi ir žiniomis mes galime pateikti siurprizų varžovams.“
Ne prasčiau už komandos kolegas vyrus savaitgalio lenktynėse pasirodė ir vienintelė jų gretose dailiosios lyties atstovė Ernesta Globytė, vairavusi savąjį „Ginneta G50“ automobilį. Ji paskutiniajame Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato etape „Open“ klasėje finišavo trečia. Nepaisant to, dar iki šių varžybų lenktynininkė jau buvo užsitikrinusi čempionės titulą. Jai įkandin „Open“ klasės vicečempionu tapęs A. Granskas juokauja džentelmeniškai į priekį užleidęs komandos damą. Be to, Baltijos šalių čempionato įskaitoje (Baltic Open) pagal preliminarias sezono rezultatų suvestines E. Globytė tapo vicečempione.