„Formulės-1“ komandų vadovai mano, kad būtina viską atidžiai apgalvoti ir pasverti, prieš priimant kokias nors skubotas priemones gerinant lenktynių reginį.
Pirmas sezono etapas, vykęs Bahreine, buvo kritikuojamas už tai, kad lenktynės buvo gana nuobodžios, bet Australijos etapas, atvirkščiai, pradžiugino nenuspėjama intriga, kurią sukėlė ir oras, ir taktinių schemų skirtumas.
Vis dėlto šį penktadienį Malaizijoje vyks „Formulės-1“ komandų asociacijos (FOTA) susirinkimas, kuriame bus svarstomi taisyklių pakeitimų pasiūlymai, iš dalies galimi techninio reglamento pakeitimai ir grįžimas prie KERS.
„McLaren“, „Ferrari“ ir „Red Bull Racing“ vadovai mano, kad dar neatėjo laikas imtis kokių nors praktiškų priemonių.
„Po Bahreino siūliau visiems nusiraminti ir pažiūrėti, kaip klostysis sezonas, – pasakė Stefano Domenicali. – Nereikia, kad užvaldytų emocijos. Išvadas reikia daryti tik metų gale, o ne vykstant čempionatui.“
„Galbūt lenktynės Malaizijoje taip pat bus nuobodžios ir tuomet mes pratęsime šią diskusiją. Visoms FOTA narėms reikia svarstyti realią problemą, susijusią su tuo, kad bolido, važiuojančio paskui varžovą turbulencijos zonoje aerodinamika dirba ne taip efektyviai.
Todėl norint rasti techninį problemos sprendimą – o tai, ką matėme Melburne, susiję ne su važiuoklės ypatumais, o su konkrečia situacija – mes turime bolidus padaryti mažiau efektyvius“, – pridūrė „Ferrari“ vadovas.
„McLaren vadovas“ Martinas Whitmarshas neskubėjo sutikti su kolega iš „Ferrari“, manydamas, kad situacija Albert Parko trasoje nebuvo kokia nors neįprasta, ir šį sezoną dar bus lenktynių, ne mažiau įdomių ir ne kuo mažiau jaudinančių.
„Nemanau, kad Australija yra vienintelis pavyzdys, – pasakė M. Whitmarshas. – Kiekvieną sezoną būna puikios lenktynės, kai įsikiša lietus, sudėtingos aplinkybės ir saugos automobiliai. Mes ir nesitikėjome, kad lenktynės Bahreine bus labai jau įspūdingas sezono startas, bet Melburne pademonstravome, kad susiklosčius teisingoms aplinkybėms galime surengti tikrą kokybišką šou. Be abejonės, žiūrovams buvo įdomu“.
Christianas Horneris iš „Red Bull“ pažymėjo, kad įvykių eigai Australijoje didelę įtaką turėjo oras, o reformoms laikas dar neatėjo: „Manau, kad įsikišo oras: lenktynių pradžioje trasa buvo dar drėgna. Nenorėčiau, kad taip būtų kiekviename Didžiajame Prize.
Lenktynės Melburne visada vyksta įdomiai, taip buvo ir šį kartą. Būtų neteisinga keisti taisykles po dviejų lenktynių“.
Ką prie apskritojo stalo susėdę nuspręs komandų atstovai, paaiškės jau šį penktadienį, o trečiasis čempionato etapas – Malaizijos GP lenktynės – vyks jau sekmadienį, balandžio 4 dieną.