Kiekvienais metais kova dėl apdovanojimų Tarptautiniuose metų variklio rinkimuose darosi vis intensyvesnė. 2012 m. teisėjų grupei greta jau ne pirmus metus rinkoje esančių variklių teko įvertinti 39 visiškai naujus motorus. Šiame konkurse netrūksta įvairovės, o svarbiausių naujų motorų sąraše yra tokie agregatai kaip mažesnio darbinio tūrio „McLaren“ V8 tipo variklis arba turbokompresorinis BMW M padalinio V8 motoras, taip pat ir miniatiūrinis „Ford“ trijų cilindrų motorėlis bei elektriniai „Nissan Leaf“ ir „Renault Fluence“ varikliai.

„McLaren“ 3,8 litro V8 variklis (nuotr. Gamintojo)„McLaren“ 3,8 litro V8 variklis (nuotr. Gamintojo)

Konkursą organizuojančio „Engine Technology Internatiotal“ žurnalo redaktorius ir rinkimų pirmininkas Deanas Slavinchas pažymėjo, kad vertintojų komanda kaip ir kiekvienais metais įvertino visus per paskutinius 12 mėnesių rinkoje pasirodžiusius variklius. „Mes visiškai įsitikinę, kad šiais metais tas vertinimas buvo sudėtingas kaip niekada anksčiau. Praėjusiais metais pasakiškas „Fiat“ mažylis „TwinAir“ pelnė net keturis apdovanojimus ir bus įdomu pamatyti, ar jis vis dar gali nustebinti, dalyvaudamas greta kitų tikrai įspūdingų konkurentų“, ‒ kalbėjo jis.

REKLAMA

„Fiat 500 Twin-Air”: variklis (nuotr. Balsas.lt/Ruslano Kondratjevo)„Fiat 500 Twin-Air”: variklis (nuotr. Balsas.lt/Ruslano Kondratjevo)

Degalų kainos visame pasaulyje vis dažniau patenka į naujienų antraštes, todėl nenuostabu, kad rinkoje svarbūs kaip niekada anksčiau tampa maži ekologiški motorai, taip pat elektros varikliai. Klestinčioje ekologiško metų variklio kategorijoje praėjusių metų laimėtojas, 875 kubinių centimetrų darbo tūrio turbininis „Fiat“ motoras susirems su 1,4 litro benzininį variklį turinčia novatoriška „General Motors“ hibdirine jėgaine, kuri naudojama „Chevrolet Volt“ ir „Opel Ampera“ dvynukuose. Šioje kategorijoje rimtas pretendentas yra ir savito žavesio turintis 999 kubinių centimetrų darbo tūrio turbininis „Ford“ variklis.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų