Norint sėkmingai parduoti naują produktą šiuolaikinėje automobilių industrijoje kaip ir bet kurioje kitoje srityje svarbus ne tik gaminį ruošiančių dizainerių ir konstruktorių bei produkto specialistų, bet ir rinkodara užsiimančių žmonių indėlis.
Metodai siekiant sudominti kuo platesnę publiką taikomi įvairūs – puikus pavyzdys busimas 2014 m. modeliu įvardinamas „Chevrolet Corvette“ kupė, kurio maskuotą prototipą jau galima išbandyti kompiuteriniame žaidime „Gran Turismo 5“.
Primename, kad naujos kartos 2014 m. „Corvette“ bus varomas naujos kartos LT1 simboliais žymimo V8 tipo 6,2 litro variklio, kurio maksimali galia siekia 450 AG, o sukimo momentas – 609 Nm. To turėtų užtekti, kad nuo 0 iki 100 km/h naujasis kupė įsibėgėtų greičiau nei per 4 sekundes. Gamintojo skelbiamos vidutinės degalų sąnaudos – 9,0 l/100 km.