Kadaise automobilių gamintojai savo kūrinių svorį mažindavo dėl sportiškumo ir dinaminių savybių, o dabar vaikytis kiekvieno gramo automobilių konstruktorius verčia vis griežtėjančios taršos normos. Konstruktoriai tobulina vidaus degimo variklius, „pasikinko“ elektros energiją, gerina aerodinamikos parametrus, aprūpina automobilius padangomis su vis mažesniu pasipriešinimu riedėjimui, ir kuria vis lengvesnius kėbulus.
Štai aliuminis automobilių kėbulo konstrukcijose jau nieko nestebina, tuo tarpu anglies pluošto komponentai vis dar lieka retesniems ir brangesniems sportiškiems automobiliams – anglies pluošto pagrindu gaminamos tvirtos ir itin lengvos plastmasės vis dar yra ganėtinai brangios. Tačiau šiuos ledus masinių automobilių sektoriuje žadą pralaužti bavarų „BMW“. Septintos serijos „BMW“ yra brangus, ne kiekvienam įperkamas sedanas, tačiau šiuos automobilius vis viena ramiausiai galima priskirti masinių automobilių kategorijai. Ir tai bus pirmas masinis automobilis, kurio kėbule bus itin daug anglies pluošto komponentų.
Būsimas septintos serijos „BMW“ taps jau trečiu koncerno automobiliu (po „i3“ ir „i8“), kuriame atsiras solidi dozė anglies pluošto detalių. Žinoma, „septintuke“ tikrai nebus anglies pluošto monokoko, tačiau kompanijos tyrimų ir inovacijų padalinio vadovas Klausas Dregeris patikino, kad naujos kartos automobilyje bent jau variklio ir bagažinės dangčiai o taip pat ir stogas bus pagaminti ne iš metalo.