• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

27-ojoje San Paulo automobilių parodoje „Renault" pristatė du naujus modelius: „Novo Clio“ ir „Fluence GT“.

REKLAMA
REKLAMA

„Novo Clio“ yra pirmasis naujosios „Renault" prekės ženklo strategijos atstovas Brazilijoje, sukurtas pagal „Clio II“ modelį. „Renault Design America Latina“ (RDAL) naująjį automobilį pritaikė vietinės rinkos dizaino ir asmeniniams poreikiams. „Renault Technologies America“ (RTA) prisidėjo prie žemų „Novo Clio" kuro sąnaudų (pagal energijos naudojimo efektyvumo ženklinimą Brazilijoje automobilis įvertintas A laipsniu). „Novo Clio“ bus gaminamas Argentinoje.

REKLAMA

„Renault Novo Clio“ (nuotr. Gamintojo)„Renault Novo Clio“ (nuotr. Gamintojo)

„Fluence GT“ yra pirmasis „Renault Sport“ vardą turintis automobilis Brazilijoje. Sportiška sedano versija turės 180 AG variklį su turbokompresoriumi, sportinę važiuoklę ir lenktyninio automobilio dizainą, pabrėšiantį dideles modelio galimybes.

REKLAMA
REKLAMA

Šie automobiliai Brazilijoje bus parduodami nuo lapkričio.

Pardavimai įgyja pagreitį

Šiemetinė San Paulo automobilių paroda sutampa su geriausiu „Renault“ laikotarpiu Brazilijoje per visą kompanijos istoriją – „Duster“ ir „Sandero“ sėkmės dėka, „Renault“ prekės ženklas išaugo 36,2 proc. lyginant su 2011 metais, o rinkos augimas tuo pačiu periodu siekė 5,5 proc. „Renault" Brazilijoje tapo antruoju greičiausiai augančiu prekės ženklu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Renault Fluence GT“ (nuotr. Gamintojo)„Renault Fluence GT“ (nuotr. Gamintojo)

„Renault“ yra penktas pagal populiarumą gamintojas Brazilijoje. Kompanijai tai yra viena iš trijų svarbiausių augančių rinkų, kartu su Rusija ir Indija.

Praėjusiais metais 21 proc. išaugus pardavimams (lyginant su 2010 m.) ir 3 proc. išsiplėtus automobilių rinkai, Brazilija tapo antra pagal dydį „Renault“ rinka po Prancūzijos. Šiemet „Renault Brazil“ įtvirtino savo pozicijas kaip antras didžiausias padalinys „Renault“ grupėje.

REKLAMA

Šiuo metu tinklas turi 212 atstovybių, o iki metų pabaigos jų planuojama turėti 235 (15 proc. prieaugis lyginant su ankstesniais metais).

„Renault“ pardavimai Brazilijoje (asmeninių ir lengvųjų komercinių automobilių)
































2007

2008

2009

2010

2011

Iki 08-2012

Kiekis, vnt

73,614

115,153

117,523

160,300

194,300

161,372

Rinkos dalis, proc.

3,15

4,3

3,9

4,8

5,7

6,8

REKLAMA

Plečiama industrinė bazė

Šiuo metu „Renault“ industrinė bazė Brazilijoje yra įsikūrusi Kuritiboje, Ayrtono Sennos komplekse – ją sudaro asmeninių bei  lengvųjų komercinių automobilių linijos ir variklių gamykla. Siekiant patenkinti augančią grupės modelių paklausą, dabartiniai pajėgumai 2013 metais bus padidinti.

Automobilių surinkimo linijos pajėgumai išaugs 100 tūkst. vienetų (asmeninių ir lengvųjų komercinių automobilių) ir iš viso sudarys 380 tūkst. vienetų per metus.

Variklių gamykla savo produkcijos kiekius didins 25 proc., kad bendri metiniai pajėgumai padidėtų nuo 400 iki 500 tūkst. variklių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų