Oficialus naujos kartos didžiojo „Nissan“ visureigio debiutas turėtų įvykti šį rudenį, o kol kas gamintojas pateikia pirmąsias oficialias nuotraukas su trumpu modelio aprašymu. Serijinės gamybos modelis išoriškai atrodo kone visiškai identiškas konceptui, kurį japonai demonstravo metų pradžioje vykusioje Detroito automobilių parodoje.
Kuklumu šis gigantas nepasižymi – priekyje pastebimos iškilusios radiatoriaus grotelės, kampu pakreipti priekiniai žibintai ir daug chromo detalių. Kol kas „Nissan“ pateikia amerikiečiams skirtą versiją, taigi blizgančios apdailos Europos rinkoms skirtame modelyje turėtų būti mažiau, tačiau savo vietoje turėtų likti didžiulis panoraminis stoglangis su atsidarančia priekine ir fiksuota galine dalimis.
Viduje galima sutalpinti septynis keleivius, o interjero stilius su aukštesnės kokybės medžiagomis ir metalo akcentais tapo malonesnis akiai. Papildomos įrangos sąrašuose bus tokie privalumai kaip šildomos ir vėdinamos priekinės sėdynės, navigacijos sistema ir trijų zonų pramoginė-informacinė įranga.
Galią amerikietiškoji versija per „Xtronic“ belaispę transmisiją perduodama priekiniams arba už papildomą mokestį pasirinkus keturių ratų pavarą – visiems ratams gaus iš 3,5 litro V6 tipo variklio, kurio maksimali galia siekia 260 AG.
Kadangi vietoje ant rėmo montuojamo kėbulo buvo pasirinkta paprastesnė ir civilizuotesnė vientisa konstrukcija „Pathfinder“ palengvėjo maždaug 227 kg. Gamintojo duomenimis, tai leis didžiuliam SUV pasiekti geriausiu klasėje ekonomiškumo rodiklius. Priekiniais ratais varomų versijų vidutinės degalų sąnaudos mieste turėtų siekti 11,7 l/100 km, o užmiestyje – 9,05 l/100 km. Modifikacijoms su keturių ratų pavara šie rodikliai atitinkamai sieks – 12,4 ir 9,4 l/100 km.