• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mašinų pardavėjams neverta puoselėti spartesnio rinkos atsigavimo – tik 36 proc. Lietuvos vairuotojų ketina atsinaujinti savo mašiną per artimiausius 5 metus. Tai patvirtino „PZU Lietuva“ užsakymu „Spinter tyrimų“ atlikta visuomenės nuomonės apklausa.

Mašinų pardavėjams neverta puoselėti spartesnio rinkos atsigavimo – tik 36 proc. Lietuvos vairuotojų ketina atsinaujinti savo mašiną per artimiausius 5 metus. Tai patvirtino „PZU Lietuva“ užsakymu „Spinter tyrimų“ atlikta visuomenės nuomonės apklausa.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Per artimiausius metus mašiną ketina keisti apie 12 proc. apklaustųjų, per 2-3 metus – 13 proc. vairuotojų, po 4-5 metų – dar apie 11 proc. Lietuvos gyventojų.

REKLAMA

„Per penkerius metus į naują automobilį persėsti daugiausiai planuoja vidutinio amžiaus žmonės - 36-45 metų gyventojai, turintys aukštesnes pajamas. Didžiausius planus dėl naujo automobilio puoselėja įmonių vadovai, perpus mažiau – smulkieji verslininkai. Tai leidžia daryti išvadą, kad stambesnės verslo įmonės ir jų vadovai, brėždami savo verslo planus, numato atsinaujinti verslo parką. Tai geras ženklas naujų automobilių pardavėjams. Tiesa, bendras Lietuvos automobilių amžiaus vidurkis nelabai keisis, nes naujos mašinos sudarys tik nedidelę dalį viso atsinaujinančio mašinų parko“, - teigia "PZU Lietuva" Produktų ir rizikos valdymo departamento direktorius Edvardas Skupas.

REKLAMA
REKLAMA

Jis mano, kad tarp vairuotojų, ketinančių keisti mašiną, didžioji dalis įsigis ne naują, o padėvėtą mašiną. Žmogui tai bus šioks toks atsinaujinimas, tačiau Lietuvoje ir toliau vyraus senesni nei 10 metų automobiliai.

E.Skupas teigia, kad lėtai atsinaujinantis automobilių parkas turi įtakos ir vairuotojų įsigyjamam draudimo paketui. Senesni automobiliai dažniau užsidega, draudiminius įvykius sukelia gendančios pasenusios automobilių dalys, todėl draudimo ekspertas rekomenduoja pasirūpinti platesnėmis draudimo apsaugomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Minimalus kasko draudimo paketas, pasak E.Skupo, vis dažniau praplečiamas ilgesniu paslaugų sąrašu. Vairuotojams ypač aktualus pagalbos kelyje draudimas. Draudimo teikiama pagalba naudojamasi, kai transporto priemonė neužsiveda, pvz., sugedus akumuliatoriui, - žiemos laikotarpiu tai dažnai suteikiama paslauga senesnių mašinų vairuotojams. Be to, automobiliui sugedus kelionės metu, suteikiama pagalba suremontuojant mašiną čia pat kelyje arba nutempiant transporto priemonę iki artimiausio serviso. Didesnio eismo įvykio atveju vairuotojai turi galimybę naudotis pakaitiniu automobiliu net iki 7 dienų.

Pasak E. Skupo, draudikai atidžiai stebi Lietuvos automobilių parko pokyčius ir vairuotojams pasiūlo tas draudimo apsaugas, kurios leidžia saugiau jaustis kelyje.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų