Debiutuoja nauja „Opel Insignia Country Tourer“ modifikacija. Tai automobilio versija tik su priekinių ratų pavara. Ji ne tik pigesnė, bet ir taupesnė. Tad šią modifikaciją turėtų įvertinti tie pirkėjai, kuriems patinka „Country Tourer“ stilius, tačiau jų kelionės apsiriboja tik gerais keliais.
„Su priekiniais varančiais ratais vidutinio dydžio „Insignia Country Tourer” tampa dar patrauklesnis klientams”, - sako Peteris Christianas Küspertis, „Opel“ valdybos narys atsakingas už pardavimus. „Šis nuotykių ieškotojas palieka ilgai neišblėstančių įspūdžių, o su priekiniais varančiais ratais tampa patrauklus „Insignia“ pirkėjams, kurie vertina „Country Tourer” stilių, tačiau dažniau važinėja mieste ar magistralėse, o ne bekele.“
Priekiniais varomais ratais, šešių laipsnių pavarų dėže ir „Start/Stop“ sistema, dyzelinė „Insignia Country Tourer 2,0 CDTI“ sunaudoja tik 4,5 l dyzelio 100 km – tai yra 20 proc. mažiau lyginant su tokiu pat keturiais ratais varomu variantu. Tai leidžia sutaupyti degalams ir mažiau teršia aplinką, nes anglies dvideginio tarša neviršija 119 g/km. Todėl „Insignia Country Tourer 2,0 CDTI“ Vokietijoje užima lyderio pozicijas energijos efektyvumo A+ klasėje.