Kaip galiausiai paaiškėjo akumuliatorių baterijomis varoma „General Motors“ miesto mažylio „Adam“ versija visgi nepasirodys. „Opel“ ir britiškoji kompanijos atšaka „Vauxhall“ atsisakė šios programos motyvuodamos pernelyg didelėmis projekto išlaidomis, nepaisant to, kad plėtojimo darbai jau buvo pasiekę veikiančio prototipo stadiją.
Elektrinę jėgainė „Adam EV“ būtų pasidalinęs su būsimuoju „Chevrolet Spark“ elektromobiliu, kuris remiantis „Autonews Europe“ pranešimais, rinkoje pasirodyti turėtų ateinančiais metais.
Kaip minėto leidinio žurnalistams sakė vyriausiasis „Opel“ paskirtas inžinierius „Adam“ modeliui Dieteris Metzas, toks sprendimas buvo priimtas verslo efektyvumo sumetimais. „Negalėjome klientų prašyti mokėti už automobilį tiej, kiek mums būtų kainavęs projekto užbaigimas“, − sakė jis.
Vokiečių kompanijos pardavimų ir rinkodaros vadovas Alfredas Rieckas sutiko su tokiu kolegus pareiškimu, taip pat pridurdamas, kad didelės kainos turi įtakos elektromobilių pardavimams. „Technologija, kuri šiuo metu prieinama rinkoje, yra labai brangi. Galiausiai ir automobilio kaina tampa atitinkama, o klientų tai nedomina“, − komentavo jis.
Europos rinką pirmieji „Adam“ automobiliai pasieks ateinančių metų sausį ir bus komplektuojami su iš trijų keturcilindrių benzininių variklių, išvystančių iki 100 AG galią.