Sportiškas „Renault Clio RS“ pelnė garbingą titulą. Pirmą kartą organizuotuose Baltijos šalių „Top Gear“ apdovanojimuose automobilis pelnė „Baltijos šalių Metų sportinio automobilio“ vardą.
Per 10 dienų įveikę 49 000 kilometrų Lietuvos, Latvijos ir Estijos „Top Gear“ padalinių žurnalistai kartu su prenumeratoriais ir automobilių sporto meistrais įvertino 22 įvairių gamintojų automobilius. Naujasis „Renault Clio RS“, prie kurio gamybos prisidėjo ir „Renault Sport“ padalinio inžinieriai, garbingą titulą iškovojo po įnirtingų rungtynių su konkurentais Kauno oro uoste.
Dėl „Baltijos šalių Metų sportinio automobilio“ vardo 1,6 l darbo tūrio tiesioginį įpurškimą ir 200 AG variklį turintis „Renault Clio RS“ kovėsi su „Nissan Juke Nismo“, „Peugeot 208 GTi“ bei „Kia pro_cee‘d GT“. 240 Nm maksimalų sukimo momentą turintis „Clio RS“ be didesnių abejonių pelnė laurus.
Per 6,7 sekundės 100 km/h greitį pasiekiantis „Clio RS“ paliko puikų įspūdį sportiškiausią „karštąjį hečbeką“ rinkti padėjusiems automobilių sporto meistrams Martynui Samuičiui ir Ramūnui Šaučikovui. Patyrusiems ralio žinovams šis „Renault“ modelis pasirodė esantis arčiausiai tikro sportinio automobilio.
Tokiai nuomonei pritarė ir žiedinių lenktynių talentu vadinamas Jonas Gelžinis. Jo nuomone, „Clio RS“ būtų visiškai nesunkiai pritaikomas automobilių sportui – užtektų išimti galinę sėdynę, sumontuoti saugos lankus ir galima būtų važiuoti į trasą.
„Renault Sport“ padalinys šiame modelyje sumontavo „Launch Control“ sistemą, kuri leidžia automobiliui startuoti maksimaliai greitai ir išvengiant ratų prasisukimo. Adrenalino mėgėjams skirtas režimas „Race“ leidžia visiškai išjungti ESC ir ASR sukibimo kontrolės sistemas ir pasimėgauti tuo, ką jaučia profesionalūs autosportininkai trasoje. Be to, „Clio RS“ aprūpintas dviejų sankabų automatine 6 laipsnių EDC pavarų dėže, kuri leidžia įsijungti ir visiškai rankinį režimą. Tuomet pavaros svirtelėmis ant vairo keičiamos 150 milisekundžių greičiu.
„Renault Clio RS“ vertas apdovanojimo. Tai tas automobilis, kuris kažkuo primena vilką avies kailyje. Jis gali būti ramus ir komfortiškas, tinkamas kasdien nuvežti vaikus į mokyklą ar darželį, nuvažiuoti apsipirkti. Bet vienas mygtuko paspaudimas „Clio RS“ paverčia tikru lenktynių vilku, leidžiančiu parodyti aukščiausią meistriškumą trasoje“, – sako Egidijus Gončarovas, bendrovės „Sostena“ „Renault“ vykdantysis direktorius.