• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mes niekada nepasiduosime“, – jau ne vienus metus sako Mitsuo Hitomi, „Mazda“ variklių padalinio vadovas, kalbėdamas apie kompanijos rotorinių motorų ateitį.

REKLAMA
REKLAMA

Toks pasiryžimas turėtų džiuginti visus Vankelio variklio gerbėjus. Tačiau tai reiškia, kad yra ir dėl ko „nepasiduoti“. Rotorinio variklio kūrėjai susiduria su rimtomis problemomis. Vankelio variklis turi keletą didelių privalumų. Lengvas ir kompaktiškas, jis sugeba lengvai išvystyti didelį apsisukimų skaičių. Tačiau nepasižymi ekonomiškumu ir tikrai nėra draugiškas aplinkai.

REKLAMA

Pagal naujausią informaciją, jau kelis metus kuriamas naujos kartos „Mazda“ rotorinis variklis, žinomas kodiniu pavadinimu „16X„, kol kas nesugeba patenkinti „Mazda“ inžinierių užsibrėžtų taršos reikalavimų, nors jis yra pastebimai ekonomiškesnis už iki šiol gamintą „Renesis“. Hitomi pareiškė, kad šis 1,6 l tūrio rotorinis variklis yra ekonomiškesnis nei standartinis „Mazda“ dviejų litrų darbo tūrio benzininis variklis.

Atrodo, kad kuro taupymo srityje progresas pasiektas, tačiau kol nepavyks patenkinti taršos reikalavimų, „16X“ gamyboje nepamatysime. Hitomi kol kas atsakė gana apstrakčiai: „Gali būti, kad per kelerius metus pasakysime, kada galime jį pradėti gaminti“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų